مردم را از تصمیم گیری‌ها جدا نکنیم/اهمیت مرور اهداف انقلاب

مهر نوشت: استاندار البرز با اشاره به اینکه نباید مردم را از تصمیم گیری‌ها جدا کنیم، گفت: باید شرایطی فراهم شود تا مردم با علاقه مندی پیام انقلاب را شنیده و به گوش جهانیان برسانند.

محمد علی نجفی در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی که صبح دوشنبه در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، با بیان اینکه اهمیت ۲۲ بهمن امسال به سبب شرایط ایران در جهان به خصوص رویکرد استکبار و رئیس جمهور آمریکا نسبت به ایران بر احدی پوشیده نیست، اظهار کرد: این امر حضور پرشور تر از گذشته مردم و انقلابیون را در راهپیمایی بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی ایران می طلبد.
وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران و استکبار جهانی درصدد ایجاد ایران هرسی در دنیا هستند، افزود: مردم می توانند پیام و درخواست های به حق خود را از طریق مجاری قانونی به گوش مسئولان برسانند چرا که هر گونه اقدام خارج از این امر بستر سوء استفاده دشمنان را فراهم می کند.
استاندار البرز مردمی کردن برگزاری مراسم پیروزی انقلاب اسلامی را امری ضروری اعلام کرد و گفت: برگزاری جشن های مردمی در راستای ولادت با سعادت امام زمان (عج) بدون کمک های دولتی است لذا باید این امر در خصوص پیروزی انقلاب نیز مورد توجه قرار گیرد.
نجفی استفاده از ظرفیت مساجد در راستای برگزاری برنامه های این ایام را حائز اهمیت دانست چرا که انقلاب ایران انقلابی مردمی است، تصریح کرد: نمی توان مردم را در خصوص تصمیم گیری ها جدا کرد، باید شرایطی فراهم شود تا مردم با علاقه مندی پیام انقلاب را به گوش مردم جهان برسانند.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلاب فرهنگی بوده است، خاطرنشان کرد: باید برای برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از آمادگی لازم برخوردار باشیم، مدیران استان باید برنامه های این ایام را جدی بگیرند.
وی با تاکید بر لزوم حضور مدیران ارشد دستگاه های اجرایی استان در برنامه های مرتبط با دهه مبارک فجر و بیان عملکرد ۳۹ ساله انقلاب اسلامی به مردم، ادامه داد: باید از ظرفیت دستگاه های اجرایی در خصوص هرچه بهتر برگزار شدن مراسم های این ایام نهایت استفاده و بهره را برد.
استاندار البرز نمایش حضور گسترده مردم در راهپیمایی بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی ایران از اهمیت بالایی برخوردار است، تاکید کرد: نمایش واقعی حضور چشمگیر مردم به جهان اثر بخشی خاصی را به همراه خواهد داشت، مرور اهداف انقلاب اسلامی در این ایام برای جوانان نیز حائز اهمیت است.
نجفی شهدا، ایثارگران، آزادگان و جانبازان را ستون های اصلی انقلاب عنوان کرد و ادامه داد: نباید به نحوی عمل کنیم که امید، نشاط و آینده نگری به مردم از جمله قشر جوان گرفته شود، مدیران بخش های توسعه ای، اقتصادی و سیاسی باید برنامه های خود را به خوبی بیان کنند تا مردم در جریان اقدامات آن ها قرار گیرند همچنین در خصوص حضور مردم نباید خط کشی شده عمل کرد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =