مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین: امام جمعه تاکستان علیه انتصاب های استاندار موضعگیری نکرده اند

دیرکل روابط عمومی استانداری قزوین گفت: برخی اخبار منعکس شده در خصوص موضع گیری امام جمعه تاکستان و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در خصوص انتصاب های استاندار قزوین غیرواقعی و کذب است و به این امور ورود نکرده اند.

نصرت الله علیرضایی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: عده ای سعی دارند با دروغ پراکنی و طرح مسائل غیرواقعی به مقاصد شخصی و گروهی خود دست یابند که این راهی غیراخلاقی است.
وی با بیان اینکه فایل صوتی سخنرانی آیت الله اسلامی در خطبه های نماز جمعه تاکستان وجود دارد و در رسانه های رسمی نیز صحبتی در این تریبون علیه انتصاب های استاندار به میان نیامده است، افزود: برخی سایت ها و شبکه های اجتماعی به نقل از امام جمعه تاکستان آورده بودند که بنده وارد بازی های سیاسی نمی شوم که همین مطلب پاسخگوی مسائل طرح شده است.
دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین، تکثر سیاسی و فعال بودن جریان ها و گروه ها را نشانه پویایی و نشاط جامعه دانست، افزود: در کنار این پویایی نباید اخلاق دینی و اسلامی، امانتداری و حریم افراد مخدوش شود.
مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین با بیان اینکه آمال و آرزوها و تمنیات شخصی خود را نباید با تابلو دیگران بازتاب دهیم، افزود: انتشار اخبار کذب و ناصحیح و هرگونه پیشداوری در فرهنگ اسلامی مذموم است و همه باید در چارچوب قانون به مقابله با آن اقدام کنند.
علیرضایی در خصوص انتصاب های صورت گرفته از سوی استاندار قزوین نیز گفت: این انتصاب ها همراستا با رای مردم و سیاست های دولت تدبیر و امید بود و این در حالیست که بیش از نیمی از مردم شهرستانهای البرز و آبیک به آقای روحانی رای داده اند.
وی با اشاره به طرح برخی ادعاها مبنی بر حضور افراد جریان فتنه در پست های استان، افزود: این گفتار جز تهمت و افترا نیست و جزای مفتریان نیز در آموزه های دینی مشخص است.
علیرضایی اضافه کرد: هرگونه نقد و نقطه نظری نسبت به عملکرد و رفتار فرمانداران جدید مسموع است و باید انتقادات بدون تعلقات سیاسی و جناحی به استانداری منعکس شود.
مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین گفت: درب استانداری به عنوان نماد حاکمیت برروی همه جریان ها و گروه های داخل نظام باز است و شنیدن نظرات مخالفان و منتقدان مشفق خود هنر است.
علیرضایی افزود: استاندار نماینده عالی دولت و حاکمیت در استان می باشد و حق طبیعی وی است که ضمن مشورت و تعامل با همه گروهها و جریانها، تصمیم نهایی در مورد عزل و نصب ها را خود اتخاذ کند.
دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین گفت: حجت الاسلام والمسلمین عابدینی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان پدر معنوی استان به شمار می روند و به عنوان عالمی وارسته، مومن و با تقوا، دغدغه های خود را در موضوع انتصاب ها مطرح کردند که استاندار نیز در نشست خبری خود گفتند که برای رفع ابهامات خدمت ایشان خواهند رسید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 488077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =