۰ نفر
۱۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۵:۵۰

مهر نوشت:

فرزاد جمشیدی مجری برنامه‌های مذهبی تلویزیون که از چند هفته قبل خبر بازگشتش به سیما به گوش می‌رسید، شب گذشته با ویژه برنامه «زیر سایه خورشید» به تلویزیون بازگشت.

فرزاد جمشیدی مجری شناخته شده برنامه های مذهبی تلویزیون بعد از غیبت طولانی‌اش در تلویزیون، شب گذشته با ویژه برنامه «زیر سایه خورشید» به سیمای جمهوری اسلامی ایران بازگشت.

شب گذشته سه شنبه 18 شهریور ماه بعد از پخش گزارش سفر رییس جمهوری به کشور ترکیه، شبکه یک سیما به پخش ویژه برنامه های جشن میلاد امام رضا (ع) در سراسر کشور مبادرت کرد که در بخشی از آن فرزاد جمشیدی مجری برنامه های مذهبی تلویزیون به اجرا پرداخت.

این برنامه که در ادامه جشن های ملی ولادت ثامن الحجج، حضرت امام رضا (ع) در شهر اصفهان برگزار شده بود، تصویر جمشیدی را روی آنتن برد.

فرزاد جمشیدی، مجری برنامه های معارفی تلویزیون ایران است که پیش از این برنامه های «یاد خدا» و «ماه خدا» را در شب های جمعه هر هفته و سحرهای ماه مبارک رمضان روی آنتن داشت.

از دو سال قبل به خاطر شکایت شاکی خصوصی، پرونده ای علیه این مجری تلویزیون مطرح بود که در دی ماه سال 1391 حکمی رسمی برای وی صادر و منتشر شد البته شاکی پرونده وی نیز در تاریخ چهارم تیرماه 1392 رضایت خود را نسبت به این مجری تلویزیون اعلام کرد.

اجرای تلویزیونی فرزاد جمشیدی به برنامه «زیر سایه خورشید» مربوط می شده که روز پنجشنبه 13 شهریور جاری در میدان امام علی (ع) شهر اصفهان برگزار شده بود.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 374643

برچسب‌ها