پس از واکنش های منفی در فضای مجازی به سه برابر شدن عوارض خروج از کشور، رئیس سازمان میراث‌فرهنگی امروز در اکانت توئیتر خود به این اتفاق واکنش نشان داد و به نوعی سخنان روز گذشته خود را اصلاح کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز گذشته و در پس از انتشار ماده واحدهای بودجه سال ۹۷، مشخص شد دولت عوارض خروج از کشور را سه برابر کرده است. این تصمیم با واکنش‌های منفی بسیاری همراه شد. امروز اما علی اضغر مونسان، رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در اکانت توئیتر خود نسبت به افزایش ۳ برابری عوارض خروج از کشور و رسیدن آن به ۲۲۰ هزار تومان واکنش نشان داد؛

این در حالی است که او روز گذشته در این رابطه گفته بود: بخشی از درآمد حاصل از عوارض خروج از کشور به سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تعلق خواهد گرفت. افزایش عوارض خروج از کشور تصمیم دولت است و باید به این موضوع توجه شود که خروج دو برابری گردشگر نسبت به ورود آن اتفاق خوبی نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که نظر سازمان میراث فرهنگی در اینباره چه بوده است؟ تصریح کرد: بگذارید مذاکرات دولتی در داخل دولت بماند.

گفتنی است، براساس لایحه پیشنهادی دولت برای بودجه سال ۹۷، عوارض خروجی از ۷۵ هزارتومان به ۲۲۰ هزارتومان افزایش خواهد یافت.

۴۷۲۳۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =