۰ نفر
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
اجرای  "شبی با موسیقی" در  خدابنده

پنجمین برنامه از سری برنامه‌های "شبی با موسیقی" در فرهنگسرای اشراق خدابنده اجرا می‌شود.

اکبر گنج‌خانلو، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده با اعلام این خبر به خبرآنلاین افزود: گروه‌های موسیقی سنتی در این برنامه به اجرای برنامه می‌پردازند که با حضور "شاهین محمدی والا" به عنوان مهمان ویژه همراه خواهد بود.

 وی زمان برگزاری این شب موسیقی را عصر پنجشنبه، ٢٣ آذرماه عنوان کرده و گفت: این برنامه راس ساعت ١٩ و ٣٠ دقیقه عصر توسط هنرجویان موسیقی فرهنگسرای اشراق قیدار به سرپرستی جعفر خلجی در فرهنگسرای اشراق خدابنده اجرا می‌شود.

وی با اشاره به جزئیات این برنامه اظهار داشت: در بخش اول، گروه‌نوازی در مایه افشاری به مدت ٢٠ دقیقه اجرا می‌شود که در این بخش، حسین نصیری، یاسین علی‌بیگلو، معین قاسملو، میثم ناجی، علیرضا اسکندری، وحید حسنی و جعفر خلجی با ساز سه‌تار هنرنمایی می‌کنند.

گنج‌خانلو بخش دوم این برنامه را تکنوازی در مایه بیات ترک به مدت ده دقیقه اعلام کرد که سه تار توسط حسین نصیری اجرا می‌شود.

این مقام مسئول بخش سوم برنامه را گروه‌نوازی در مایه ابوعطا به مدت ٣٠ دقیقه دانسته و افزود: مریم خانی و فاطمه‌سادات موسوی نوازندگان سه‌تار ، الناز حسنی نوازنده سنتور، سارا خلجی نوازنده تنبک و جعفر خلجی نوازنده تار در این گروه به اجرا خواهند پرداخت.

وی بخش پایانی این برنامه موسیقی را بزرگداشت "شاهین محمدی‌والا" عنوان کرد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =