بازدید نماینده مردم شریف شهرستانهای نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی از نیروگاه نکا

دکتر علی محمد شاعری نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه از نیروگاه شهید سلیمی نکا بازدید نمودند.


به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از نکا،در اين بازديد و در جلسه اي كه با حضور معاونان، اعضاي هيئت مديره و تعدادي از مديران برگزار شد مديرعامل نيروگاه به اختصار گزارشي از اقدامات انجام شده و برنامه هاي آتي نيروگاه در خصوص پايداري توليد، كاهش نرخ خروج اضطراي، احداث آب شيرين كن، تعميرات و نگهداري واحدها، ساخت داخل و چالشهاي ناشي از مصرف مازوت ارائه نمود.

مهندس محسن نعمتي با اشاره به آماده بودن بستر لازم براي اجراي طرح توسعه نيروگاه سيكل تركيبي، اجراي اين طرح را داراي توجيه اقتصادي توصيف كرد و گفت: در صورت موافقت مسئولين با اجراي اين طرح 500 مگاوات به ظرفيت توليد نيروگاه اضافه ميشود و براي يكصد نفر نيز اشتغال ايجاد خواهد شد.

وي همچنين از توانمندي كاركنان و تلاش نيروگاه براي تحقق اقتصاد مقاومتي گفت و افزود: با پيگيريهاي اين نيروگاه تاكنون موفق به ساخت بيش از 850 سري از قطعات نيروگاه با اولويت ساخت در منطقه، استان و كشور شديم.

در اين جلسه دكتر شاعري بر تلاش و جديت بيشتر براي ارائه خدمت به مردم تأكيد كرد و گفت: بايد به گونه اي عمل كنيم كه مردم ثمرات كار ما و حلاوت خدمات انقلاب اسلامي را در زندگي خود احساس نمايند.

وي با اشاره به اقدامات انجام شده براي حذف مازوت از چرخه سوخت ساير نيروگاههاي كشور، ابراز اميدواري نمود كه با اتصال خط لوله انتقال گاز سمنان به نكا نسبت به جايگزيني سوخت گاز اقدام عاجلي بعمل آيد و مازوت بطور كامل از چرخه سوخت اين نيروگاه حذف گردد.

نماينده مردم شرق مازندان همچنين حمايت و آمادگي خود را براي رايزني جهت رفع موانع و مشكلات نيروگاه از جمله افزايش تخصيص سهميه گاز و تلاش در جهت اخذ مجوزهاي لازم براي اجراي طرح توسعه ي نيروگاه اعلام كرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =