سامانه ۱۹۳فرصتی برای دسترسی آسان به خدمات کشور/ایجاد اشتغال برای ۸۰هزار نفر در کشور

مدیر عامل شرکت همگامان، سامانه ۱۹۳را فرصتی برای دسترسی آسان به کلیه خدمات کشور دانست گفت:هموطنان می توانند برای دسترسی آسان به خواسته های خود درشیفتهای صبح و عصر ودربرخی خدمات ۲۴ساعته با سامانه تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنند.

به گزارش خبرانلاین از تبریز، ابوالفضل محمدی قدیم با بیان اینکه اپیلیکیشن ویژه خدمات شهروندی تنها اسنپ نیست و درهمه زمینه ها خدمات رسانی میکند گفت: با سامانه ۱۹۳علاوه براینکه از طریق سیستم های اندروید و ios میتوانید خدمات بگیرید با تماس هم قابل دسترس می باشد.

وی با بیان اینکه ازجمله خدمات این سامانه خدمات پیک و پست، خدمات شهروندی وخدمات الکترونیکی است افزود: هر روزه یک میلیون و۵۰۰ هزار نفر وارد شهر تهران می شوند اگر تنها ۲۰درصد ازاین هارا درکل کشور به سمت خود جذب کنیم برای ۳۰۰هزار نفر اشتغال ایجاد می شود.
وی این سامانه را در صرفه جویی زمان و کاهش هزینه و تردد های بین جاده ای موثر خواند و افزود: این سامانه می تواند از لحاظ پزشکی هم به مردم کنند به این گونه که برخی از افراد برای گرفتن ویزیت از شهرستان های دیگر به تبریز می آیند و با مشکل مواجه میشوند میتوانند ازطریق این سامانه وقت گرفته ودرزمان مشخص به پزشک مراجعه کنند


تبریز ۲۰۱۸تنها یک بنر نیست مسولان باید از هر نظر توجه داشته باشند
محمدی قدیم بابیان اینکه تبریز ۲۰۱۸ تنها بایک بنر شناخته نمیشود و مسولان باید توجه بیشتری نسبت به آن داشته باشند گفت: تبریز ۲۰۱۸باید درحدی مکانیزه شده باشد تا بتواند به گردشگران از هر طریقی خدمات رسانی کند .
وی ادامه داد: با ارایه خدمات ویژه به گردشگران داخلی و خارجی بستر مناسبی برای توسعه صنعت گردشگری با امکان معرفی فرصت های سرمایه گذاری و گردشگری در نقاط مختلف کشور را فراهم خواهیم نمود .
محمدی قدیم گفت: سرویسهای ویژه برای گردشگران خارجی در اطلاع رسانی آنلاین به زبانهای رایج خود درمورد راهنمایی های درخواست شده وترجمه هوشمند میتواند احساس امنیت و آرامش رابرای آنها فراهم آورد.


سامانه ۱۹۳کمکی برای کاهش تمرکز صنعت کانتکت سنتر درتهران
مدیر عامل شرکت همگامان گفت: سامانه ۱۹۳کمکی برای کاهش تمرکز درصنعت کانتکت سنتر کشور از تهران و گرایش به سمت سایر نقاط کشور وبه تبع آن یهیود وضعیت محیط زیست ،کاهش آلودگی آب،کاهش ترافیک و بهبود بهداشت روانی شهروندان می شود.
وی با بیان اینکه اگر ما ازاین گونه صنعت ها حمایت کنیم هم سود بیشترو هم استغال زایی بیشتری خواهیم داشت گفت: من از همه مجمع ها دعوت کرده و خواستم که اعضای خودرا معرفی کنند روی اسمارت فون اپلیکیشن بدهیم تامردم دسترسی آسان برای ارتباط با شما داشته باشند.
وی گفت:ماندگاری یا عدم ماندگاری یک فرد درشبکه ما رضایت مردم است اگر ۱۰نفر اعلام کنند که شخصی از اعضای این مجموعه با قیمت بالاتری کار میکند این فرد ازمجموعه حذف خواهد شد و اگر رضایت کافی داشته باشند کارمزد شخص افزایش می یابد.


هدف خدمات شهروندی سرویس دهی است نه کالا

محمدی قدیم با تاکید به اینکه از سال ۸۴ فعالیت خودرا شروع کرده است گفت: هدف فعالیت در حوزه فناوری ارتباطات بانگاهی متفاوت به این گونه بودکه ما به شهروندان سرویس بدهیم نه کالا
وی ادامه داد: بامطالعه هایی که در این زمینه داشتیم یک صنعتی وجود دارد مراکز تماس عمومی دنیا این فرصت را به نهادهای دولتی و مردم فراهم می آورد که با به اشتراک گذاشتن منابع سخت افزاری و نرم افزاری امکان پاسخگویی را به متقاضیان افزایش دهند به این فکر افتادیم کانتکت سنتر راه بیندازیم .
وی گفت: به عنوان یک هموطن آذربایجانی ترجیه دادم این صنعت در آذربایجان شرقی باشد استاندارد صنعتی محیط بزرگی برای این کار میخواهد.
وی افزود:نزدیک به ۲۰۰هزار نفر در تهران در صنعت کال سنتر مشغول به کارند اگر بتوانیم به عنوان اولین کانتکت سنتر کشور حداقل ۳۰درصد را جذب تبریز بکنیم برای ۶۰هزار نفر اشتغال زایی کرده ایم این دور ازدسترس نیست ما زمانی که اینجارا احداث میکردیم چالش های زیادی داشتیم که به مروز زمان حل شدند
مدیر عامل شرکت همگامان با بیان اینکه کال سنتر فرصت اشتغال زایی برای خانم هاست ادامه داد:خانم هایی که مدرک تحصیلی داشته و شغلی ندارند میتوانند دراین حوزه شروع به فعالیت کنند
وی گفت:۴۲۰۰نفر بیمه شده در کل کشور فعالیت دارند حداقل تا پایان سال نزدیک ۶۰هزار اشتغال درتهران ایجاد میشود ولی در آذربایجان شرقی نزدیک ۱۵۰تا۲۰۰نفردربخش کال سنترفعال هستند اینکه بگویم چقدر افزایش یابد به حمایت بستگی دارد ما دریک چالش اساسی هستیم .
وی با تاکید براینکه راه اندازی هر کال سنتر ۲۰۰میلیون تومان است و نمیشود در شهر های کوچک راه اندازی کرد افزود: تاکنون برای این طرح حدود ۱۲ میلیارد هزینه کرده و ازهیچونه تسهیلات دولتی استفاده نکرده ایم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 715292

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =