۰ نفر
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷

مراسم تودیع و معارفه شهردار سلطانیه با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی اعم از مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ پرویز خالقی فرماندار این شهرستان ضمن قدردانی از تلاش های اعضای شورای اسلامی دور چهارم و نیز شهردار سابق سلطانیه و همچنین ابراز امیدواری نسبت به موفقیت اعضای شورای اسلامی دور پنجم و شهردار منصوبه جدید برای این شهر، گفت: با تمسک به رویکرد وحدت و همدلی می توان بر تمامی کمبودها فائق آمده و به یک هم افزایی مطلوبی دست یافت.
وی وجود درآمدهای پایدار را از جمله ارکان کلیدی پیشرفت و آبادانی شهر برخوانده و در این باره از متولیان مربوطه امر خواست تا با اتخاذ تدابیر و راهکارهای عملی، نسبت به جذب سرمایه گذار و ایجاد منابع درآمدی مستمر برای شهر سلطانیه اقدام ویژه ای معمول دارند.
خالقی به تازه تاسیس بودن شهرستان سلطانیه و لزوم ایجاد توازن بین مناطق و شهرستانهای مختلف در زمینه های مختلف عمرانی، اقتصادی اشاره داشت و از مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خواست تا تحت یک نگاه ویژه به شهر سلطانیه که به عنوان تنها شهر این شهرستان محسوب میگردد، موجبات توسعه و پیشرفت روزافزون منطقه را فراهم سازند.

فرماندار سلطانیه تاکید ساخت: رویکرد مدیریت شهری نباید صرفاً براساس منابع و اعتبارات دولتی باشد، بلکه بایستی با بهره گیری از راهکارهای خلاق آمیز در زمینه هایی چون جذب سرمایه گذار، جلب مشارکت های مردمی، استفاده از توان سایر ارگانها و ... به سمت و سوی توسعه و بالندگی گام برداشت.

در خاتمه این مراسم بعد از تودیع محمود کلانتری، عزیز الله افشار به عنوان شهردار این شهر معرفی شد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =