مدیر منطقه 3 شهرداری اردبیل از آغاز عملیات دیوارکشی سنگی کانالهای ملاباشی و شهرک ساحلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ مسیب زاده گفت: به منظور جلوگیری از سرریز آبهای سطحی به معابر و جهت هدایت صحیح سیلاب های شهری حاصل از بارش این کانال ها احداث و در حال تکمیل است.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرای کانال سنگی شهرک ساحلی از اواسط خیابان کاج شروع و در ابتدای شهرک استانداری به پایان می رسد افزود: عملیات اجرای کانال سنگی در شهرک ساحلی از مقابل مجتمع نیلی تامیدان کاج انجام می شود و در حد فاصل میدان کاج تا اولین دور برگردان به سمت شهرک استانداری و به موازات خیابان کاج عملیات ترمیم کانال سنگی انجام می گیرد.

مدیر منطقه 3 شهرداری اردبیل عملیات اجرای کانال سنگی ملاباشی را از انتهای خیابان مدیریت تا خیابان فردوسی درشهرک کارشناسان فاز 2 عنوان کرد و گفت: طول کلی پروژه کانال ملاباشی 400 متر است که عملیات اجرایی این پروژه در سال جاری 230متر است و با اعتبار 8 میلیون ریال اجرا می شود.

مسیب زاده با اشاره به اینکه طول کلی پروژه کانال ساحلی نیز هزار و 200 متر است افزود: در سال جاری 230متر از این کانال اجرا می شود.

وی اعتبار اختصاص یافته در سال 96 برای تکمیل کانال ساحلی را 8میلیون ریال و کانال ملاباشی را 6میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در حال حاضر کانال ملاباشی با 15 درصد پیشرفت کاری در مرحله پی کنی است و در کانال ساحلی با پیشرفت فیزیکی 20درصد عملیات اجرای دیوار چینی انجام می گیرد.

بنا به گفته مدیر منطقه 3 شهرداری اردبیل در نمای سنگی این کانال ها از سنگ مالون استفاده شده است که کف داخل کانال 4متر ،ارتفاع دیوار ها 2 متر و 20سانتی متر، ارتفاع پی 1متر و عرض پی دیوار 7متر و 40 سانتی متر است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =