ایلنا نوشت: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر ضرورت همگرایی و هم افزایی همه نیروهای انقلاب به پیشکسوتان عرصه جهاد توصیه کرد: با ارتباط صادقانه و صمیمی با مردم بویژه نسل جوان و نوجوان برای پاسداری از ارزش‎های انقلابT نهضت روشنگری راه بیاندازید.

محسن رضایی در دیداری صمیمی با پیشکسوتان سپاه مازندران گفت: سپاه از ابتدای انقلاب با ایثارگری بر توطئه های ضد انقلاب، شورش ها و جنگ تحمیلی غلبه کرد و اکنون توانسته است از مرزهای کشور عبور کرده و در سواحل مدیترانه از اهداف انقلاب دفاع کند و سایه امنیت را بر سر منطقه بگستراند.

اهم اظهارات رضایی به شرح زیر است:
* حوادث اخیر در بستر مشکلات اقتصادی شکل گرفت که برخی بر روی موج آن سوار شدند تا از گرانی و بیکاری و بی عرضه‎گی و بی انضباطی مدیریتی برای خود کلاهی بدوزند و به زعم خود با شعارهای ضد انقلابی، نظام را آسیب پذیر کنند.

*امریکا  یکی از سرمنشاهای مشکلات کنونی کشور است اما برخی برای معکوس نشان دادن این واقعیت تلاش دارند، علت مشکلات را عدم ارتباط با امریکا معرفی کنند؛ در حالیکه بیشترین فشارهای اقتصادی و مشکلات موجود زیر سر امریکاست. چگونه می‌توان دشمن اصلی مردم ایران را که ده‎ها سال سابقه توطئه گری و بحران‌آفرینی در کشور دارد ناجی و حلال مشکلات معرفی کرد.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747190

برچسب‌ها