سرپرست فرمانداری رودسر با بیان اینکه بیش ۶۰ درصد از طرح‌ها و اعطای وام اشتغال در ۸ سال دولت گذشته انحراف داشته است و در مسیر غیراشتغال مولد رفته است، افزود: برخی مبالغ زیادی را به‌عنوان وام اشتغال دریافت کردند اما در مسیر دیگری هزینه شد، آیا ما می‌خواهیم به همان مسیر برگردیم؟ انتظار من این است که ما خودمان در چرخه‌های سرمایه‌گذاری مانع سرمایه‌گذار نشویم و به‌گونه‌ای عمل نکنیم که سرمایه‌گذار از اینکه در شهری سرمایه‌گذاری کند پشیمان شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی وارسته در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان رودسر، اظهار کرد: امسال سال اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید نام‌گذاری شده است که تا پایان سال فرصت کمی باقی‌مانده است و لازم است دستگاه‌های اجرایی درباره این حوزه، گزارشی را آماده و ارائه دهند.

وی گفت: دستگاه‌های دولتی در کنار کارها و گزارش‌هایی که باید بر اساس قانون انجام دهند درعین‌حال نباید کاری کنند که موجب دلسردی سرمایه‌گذاران شود و از مسیر طی شده منصرف شوند و برگردند

سرپرست فرمانداری رودسر تصریح کرد: تمام هم‌وغم دولت تدبیر و امید این است که دغدغه پشت‌میزنشینی را از جوانان بگیرد و مسیر را برای ایجاد اشتغال جوانان فراهم کند و افراد صرفاً به کارهای دولتی دل‌خوش نباشند.

وارسته با بیان اینکه بیش ۶۰ درصد از طرح‌ها و اعطای وام اشتغال در ۸ سال دولت گذشته انحراف داشته است و در مسیر غیراشتغال مولد رفته است، افزود: برخی مبالغ زیادی را به‌عنوان وام اشتغال دریافت کردند اما در مسیر دیگری هزینه شد، آیا ما می‌خواهیم به همان مسیر برگردیم؟ انتظار من این است که ما خودمان در چرخه‌های سرمایه‌گذاری مانع سرمایه‌گذار نشویم و به‌گونه‌ای عمل نکنیم که سرمایه‌گذار از اینکه در شهری سرمایه‌گذاری کند پشیمان شود.

وی گفت: دشمن به‌طور جد از اینکه بخواهد نظام سیاسی ما را از بین ببرد پشیمان شده است و متوجه شد که قدرت و توان آن را ندارد، اما به‌جای حاکمیت سیاسی، وارد عرصه آسیب اجتماعی شده تا نسل جوان را با ناامیدی و مأیوس کردن به انقلاب بدبین کند که بخشی از این آسیب‌های اجتماعی نیز به خود ما مسئولان برمی‌گردد و باید بیشتر هوشیار باشیم.

سرپرست فرمانداری رودسر تصریح کرد: بنده برنمی‌تابم که سرمایه‌گذار درعین‌حال که باید چارچوب‌های قانونی و استاندارد را رعایت کند ولی به‌هیچ‌وجه اجازه نمی‌دهم که سرمایه‌گذار در چرخه‌های اداری رودسر سرگردان شود و پس از حضور سه‌هفته‌ای در این شهرستان متوجه سرگردانی سرمایه‌گذار در چرخه‌های اداری شدم که این باید رفع شود.

وارسته بیان کرد: به‌هیچ‌وجه دنبال این نیستم که طرف مقابل از ما به‌صورت صد در صد راضی باشد چراکه این غیرممکن است ولی ما تلاشمان را انجام می‌دهیم تا کارها به‌خوبی انجام شود و باید بینابین بر اساس همه مقررات و دستورالعمل‌ها به پیش برویم .

وی با انتقاد از دستگاه‌های اجرایی رودسر، گفت: هنوز برخی دستگاه‌ها نمی‌توانند نمایشگاهی از فعالیت‌های خودشان به معرض عموم قرار دهند، این چه جور دستگاه اجرایی و مدیریتی است که نمی‌توانند دستاوردهای خودشان را به نمایش بگذارند؟

سرپرست فرمانداری رودسر با بیان اینکه همه پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های ما در روستاها وجود دارد، تصریح کرد: مهم‌ترین مزیت استانی و شهرستانی ما کشاورزی و گردشگری است البته منافاتی ندارد که به حوزه صنعت نگاهی کنیم.

وارسته با بیان اینکه همیشه حامی مسئول شهرستان خود بودم، افزود: در مقابل کم‌کاری‌های مسئول اجرایی به‌هیچ‌عنوان کوتاه نمی‌آیم، قرار نیست ما مردم را مأیوس کنیم.

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =