دوره آموزشی مدرسان آموزش خانواده برگزار شد

رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش لرستان از برگزاری دوره آموزشی 3روزه مدرسان آموزش خانواده با حضور 31نفر از پذیرفته شدگان آزمون آموزش خانواده استان در روزهای 15تا 17آذرماه سال جاری در شهرستان خرم آباد خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، علی جودکی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را دانش افزایی و ارتقاء صلاحیت حرفه ای و مهارت مدرسان پذیرفته شده برشمرد و افزود : رسالت اصلی انجمن اولیاء و مربیان فراهم‌سازی بستر مناسب برای مشارکت آگاهانه اولیاء در فرایند مدرسه و تعلیم و تربیت فرزندانشان است ؛ چرا که لازمه توفیق در فرایند تعلیم و تربیت تعامل و مشارکت سازنده خانه و مدرسه است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری بیش از دو هزار کارگاه آموزشی برای خانواده ها در سطح مدارس استان ادامه داد : انجمن اولیا و مربیان می تواند در روش و برنامه های تربیتی خانه و مدرسه هماهنگی ایجاد کند و این هماهنگی و هم افزایی به اثر بخشی بیشتر فعالیت ها منجر شود.

رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش لرستان ؛ اثر بخشی به فعالیت و حضور خانواده ها در مدارس را مهمترین راهبرد حوزه کاری خود برشمرد و اضافه کرد : اگر حضور خانواده ها در مدارس آگاهانه باشد ،بر اثر بخشی بیشتر برنامه ها تاثیر مثبت خواهد گذاشت و کمک می کند تا مدارس با سرعت بیشتری اهداف کلان تعلیم و تربیت را ادامه دهند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =