میزان نوشت: خواننده گروه پالت از همکاری اش در سری تازه برنامه «خندوانه» با رامبد جوان خبر داد و گفت که به واسطه ارتباط دوستانه‌ای که باهم داشتیم این همکاری شکل گرفت.

امید نعمتی خواننده موسیقی پاپ درباره فعالیت های خود در عرصه هنر گفت: در چند سال اخیر در حال آماده کردن آلبوم اولم هستم که به زودی منتشر و در جشنواره موسیقی فجراجرا می شود و پس از آن به دنبال اجراهای متعدد هستم.

او افزود: همکاری من با گروه پالت نیز ادامه دارد و در حال ساختن قطعات جدید هستیم تا یکی پس از دیگری آن ها را منتشر کنیم.

این خواننده درباره قطعات آلبوم خود و کسانی که در ساخت آن همکاری داشته اند اظهار کرد: دو قطعه به اسم «فراموشی‌ها» و «پریشانی» منتشر شده و شعرهای آن نیز از شاعران معاصر مثل اخوان ثالث، رهی معیری وحسین منزوی است. نوازنده‌های مختلفی از گروه‌های متعدد موسیقی که هم نسل خودمان هستند مثل گروهداماهی، چارتار و بمرانی در آلبوم جدیدم همکاری کرده‌اند، بنده خواننده هستم و هر آهنگی بنا به سازهایی که احتیاج داشته نوازنده خودش را داشته است.

نعمتی درباره حضور گروه پالت در جشنواره موسیقی فجر بیان کرد: گروه پالت در حال ساخت آلبوم جدیدشان هستند به همین دلیل در این جشنواره شرکت نمی کنند اما بنده با آلبوم اولم در این جشنواره حضور دارم.

او درباره آلبوم جدید گروه پالت توضیح داد: در حال آماده سازی آلبوم سوم گروه هستیم، سال گذشته آلبومی تصویری شامل پنج قطعه از قطعات گذشته را به اسم «تمام ناتمام» منتشر کردیم. تلاش می کنیم که در راستای کارهای قبلی بتوانیم تحول جدیدی در آثار گروه و در موسیقی ایجاد کنیم. اعضای گروه تلاش زیادی می کنند که قطعات مناسب و خوبی ساخته شود و بنده نیز روی شعرها و ملودی ها کار می‌کنم. قطعات چون در مرحله ساخت قرار دارد هنوز اسمی برایشان انتخاب نشده است.

نعمتی به همکاری خود با رامبد جوان در سری جدید برنامه «خندوانه» اشاره کرد و افزود: در سری گذشته با جوان صحبت کردیم که یک آهنگ اختصاصی برای برنامه «خندوانه» ساخته شود اما باید او تولید را شروع کند و ببینیم که چه کاری با هم می توانیم انجام دهیم. با توجه به دوستی ام با رامبد جوان همیشه هر کمکی باشد انجام می دهم.

او خاطرنشان کرد: وقتی ارتباط وجود دارد همکاری طبیعی است به عنوان نمونه ارتباط من با سروش صحت که به تیتراژ «لیسانسه ها» منجر شد. رامبد جوان و من در دو عرصه مختلف سینما و موسیقی فعالیت داریم اما مثل هم فکر می کنیم. همکاری با سروش صحت و رامبد جوان اتفاقات خوبی برایم رقم زده است و دوست دارم همکاریمان ادامه داشته باشد.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 738105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =