حمایت بی وقفه بانک شهر از توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در کلانشهرها

مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر حمایت بی وقفه این بانک از توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در کلان شهرها ، گفت:طی چند سال گذشته حمایت از پروژه های شهری به ویژه توسعه حمل و نقل عمومی را در چارچوب قوانین و مقررات بانک مرکزی در دستور کار خود قرارداده ایم که این اقدام موجب رضایتمندی شهروندان شده است.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، دکتر حسین محمد پورزرندی در دیدار با غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و جمعی از مدیران شهری اهواز عنوان کرد: خدمت رسانی ویژه به مردم شهید پرور و غیور غرب کشور را وظیفه خانواده بانک شهر می دانیم.
وی با بیان اینکه مردم خوزستان نماد ایستادگی ، مقاومت، شجاعت و از خودگذشتگی در کشور هستند، تصریح کرد: نهادها و سازمان های دولتی و غیردولتی استان خوزستان می توانند با افزایش همکاری ها و تعاملات از ظرفیت ها، خدمات و امکانات بانک شهر در جهت خدمت رسانی هرچه بیشتر به شهروندان غرب کشور استفاده کنند.
پورزرندی با تاکید بر اینکه ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان و کمک به مدیریت شهری در کلانشهرها را همواره در صدر برنامه های خود داریم، خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که همواره ترافیک و آلودگی هوا از معضلات عمده کلانشهرها و از دغدغه‌های مهم مدیریت شهری است، افزایش سطح همکاری ها می تواند زمینه مساعدی را برای این معضلات و خدمت رسانی بیشتر به شهروندان فراهم کند.
مدیرعامل بانک شهر در پایان گفت: با توسعه بانکداری الکترونیک، تلاش کرده ایم رضایت شهروندان به ویژه نسل جوان را به دست آورد و در این زمینه پرچم دار سایر بانک‌ها باشیم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =