مهر نوشت: فرمانده انتظامی شرق استان تهران از مالباختگان استان‌های البرز و تهران که از سوی کلاهبردار رایانه ای و سارق عابر بانک ها متضرر شده اند، خواست به اداره آگاهی ورامین مراجعه کنند.

سردار عبدالرضا ناظری، با بیان این که فرد کلاهبرداری در استان‌های البرز و تهران اقدام به سرقت از عابر بانک ها و نیز کلاهبرداری رایانه ای می کرده است، افزود: این فرد با هوشیاری پلیس و در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت کارت عابربانک وی توسط ماموران پلیس آگاهی شرق استان تهران دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

وی افزود: متهم پیش از این نیز ۳ فقره سابقه کیفری داشته است، اما پس از دستگیری توسط پلیس سعی داشت با سر و صدا و جو سازی، جرم خود را انکار کند، اما زمانی که با دلایل محکم و متقن روبرو شد، چاره ای جز اعتراف ندید.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: این فرد در بازجویی اولیه به ۶ فقره سرقت کارت عابر بانک و برداشت بیش از ۴۰ میلیون تومان از آن ها اعتراف کرده است.

ناظری گفت: از آنجایی که پیش بینی می شود تعداد سرقت های متهم بیش از ۶ فقره باشد، لازم است شکات متعدد برای احقاق حق خود اقدام کنند، لذا با هماهنگی های انجام شده با دستگاه قضایی تصویر وی برای شناسایی مالباختگان منتشر می‌شود.

وی گفت: از مالباختگان تقاضا می شود با مراجعه به اداره آگاهی شهرستان ورامین، نسبت به شکایت از این متهم اقدام کنند.

47234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =