بی توجهی به مشکلات اجتماعی باعث تبدیل آنها به معضل امنیتی می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: اگرمسائل و مشکلات اجتماعی بموقع برطرف نشود به معضل امنیتی تبدیل و می تواند آسیب های جدی به جامعه و کشور وارد کند.

به گزارش خبرآنلاین، عبدالکریم گراوند روز چهارشنبه درنشست مشترک کارگروه تخصصی فرهنگی اجتماعی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر افزود: مسائل اجتماعی و گام نهادن در راستای رفع مشکلات این حوزه از حساسیت ها و اولویت های مهم دولت و کشور است که رهبر معظم انقلاب به صورت ویژه پیرامون حل مسائل اجتماعی و فرهنگی وقت می گذارند.
وی اضافه کرد: امروز مهمترین موضوع در سطح کشور که باید مسئولان و جامعه به آن توجه ویژه داشته باشند، بحث آسیب های اجتماعی است.
گراوند با اشاره به تاکید استاندار بوشهر در باره پیگیری و رصد مسائل و مشکلات اجتماعی و فرهنگی استان گفت: تمام مدیران دستگاههای اجرایی در این حوزه وظایف و هدفهای کمی و کیفی خود را باید با برنامه ریزی دقیق برای برطرف کردن مشکلات موجود عملیاتی کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر بیان کرد: طرح های امید اجتماعی با رویکرد جوانان و استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در گستره استانی و رفع بخشی از مشکلات و مسائل اجتماعی و فرهنگی با برش استانی طراحی و اجرایی شده است.
وی به طرح پیشگیری از اعتیاد و همتایان جوان اشاره کرد و گفت: برای اجرایی کردن این طرح در37 نقطه روستایی و 18 محیط دانشجویی و چهار شهرستان پیش بینی شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 612289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =