آموزش وپرورش استان کرمان: با معلم خاطی رودباری برخورد می‌کنیم

در پی انتشار خبری مبنی بر تنبیه نامتعارف یک دانش‌آموز در مدرسه‌ای در شهرستان رودبار استان کرمان، یک مقام در اداره آموزش و پرورش استان بر برخورد با معلم خاطی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین در کرمان،‌ رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بیان کرد آموزش و پرورش با هرگونه تنبیه بدنی مخالف است و قطعا با این معلم متخلف مدرسه شهید سالمی رودبار نیز برخورد خواهد شد.

امید سلاجقه گفت اول سال دستور عملی را در جهت ممنوعیت تنبیه بدنی به مدارس ارسال شده و گفته شده که تنبیه بدنی تحت هر شرایطی در مدارس ممنوع است و با افراد خاطی مطابق ضوابط و مقررات برخورد خواهد شد و اکنون هم معلم متخلف رودباری را به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری کار کنان آموزش و پرورش معرفی کرده­‌ایم.

وی با تاکید بر حفظ شأن و منزلت فرهنگیان افزود: آموزش و پرورش به هیچ عنوان از تخلفات احتمالی عده معدودی که بر خلاف ضوابط اداری و اصول اخلاقی اقدام به تنبیه دانش آموزان می­ کنند چشم پوشی نخواهد کرد.

سلاجقه از تشکیل هیئت ویژه بررسی این اقدام غیر قانونی با دستور مدیر کل آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت میزان مجازات در نظر گرفته شده توسط این هیئت تعیین می­‌شود.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 636412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =