مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان از موفقیت در طراحی نرم افزاری بومی برای قرائت از راه دور کنتور برق و حذق قبوض کاغذی خبرداد .

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، محمد حسین قمیان در نمایشگاه دستاوردهای برتر بهره برداری توزیع با رویكرد مشاركت فعال شركتهای توزیع، تولید و فعال شركت برق و دانش بنیان كه در كنار ششمین نشست هم اندیشی بهره برداری شركت های توزیع نیروی برق غرب و شمالغرب كشور در ارومیه در حال برگزاری است، گفت: شركت مشاورین انفورماتیك نیرو كه به نام مانیر نیز شناخته شده است در راستای تولید نرم افزار و ارائه خدمات مشاوره و سخت افزار در زمینه آی تی را عهده دار است.
وی با اشاره به تولیدات این شركت، افزود: سامانه وصول مطالبات، سیستم قرائت كنتور و چاپ قبض در محل، سامانه نصب انشعاب، سامانه ارائه خدمات غیرحضوری، سامانه بازدید از محل، سامانه داشبورد همراه مدیران، سامانه نصب انشعاب، سیستم قرائت كنتور و چاپ قبض در محل، سامانه وصول مطالبات از جمله نرم افزارهای تولیدی این شركت هستند كه برای شركتهای توزیع برق در زمینه خدمات مشتركین برق ارائه شده اند.
مدیرعامل شركت مشاورین انفورماتیك نیرو با اشاره به تولیدات این شركت، تصریح کرد: تولیدات این شركت به ۱۰ شركت توزیع نیروی برق به فروش می رسد.
قمیان به مزیت برخی طرح ها اشاره كرد و گفت: سامانه بازدید از محل نصب انشعاب، حذف فرم كاغذی و آنلاین شده عملیات بر روی اپیلیكیشن اندروید بر روی موبایل و تبلت قابل پیاده سازی است.
وی با اشاره به سال تاسیس این شركت، افزود: این شركت در سال ۷۱ تاسیس شده و سال ۸۶ نیز به شكل خصوصی كار خود را ادامه داده است.

نمایشگاه دستاوردهای برتر بهره برداری توزیع با رویكرد مشاركت فعال شركتهای توزیع، تولید و فعال شركت برق و دانش بنیان كه در كنار ششمین نشست هم اندیشی بهره برداری شركت های توزیع نیروی برق غرب و شمالغرب كشور در ارومیه با معرفی شرکت های برتر ظهر امروز به پایان خواهد رسید.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 716329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =