ایرنا نوشت: فرمانده انتظامی مشهد گفت: یکی از اتباع خارجی که از پشت بام خانه ای مسکونی در مشهد به سمت عابران پیاده آجر پرت می کرد با شلیک توسط پلیس زمین گیر و دستگیر شد.

سرهنگ محمد بوستانی روز یکشنبه گفت: ساکنان محدوده خیابان پنج تن مشهد روز گذشته در تماس با فوریت های پلیسی اعلام کردند فردی با پرتاب تکه آجر برای آنان ایجاد مزاحمت می کند.

وی بیان کرد: در پی گزارش این مزاحمت عجیب، تیم های گشتی کلانتری پنج تن مشهد بلافاصله در محل حضور یافتند اما توصیه های پلیسی برای جلوگیری از ایجاد مزاحمت این مرد جوان موثر نبود و او حتی در برابر ماموران انتظامی نیز مقاومت نشان می داد.

سرهنگ بوستانی گفت: با هماهنگی های لازم با مقام قضایی برای ورود به این منزل 2 طبقه پلیس با استفاده از قانون به کارگیری سلاح، اقدام به تیراندازی هوایی کرد.

وی ادامه داد: متهم در برابر ماموران مقاومت نشان می داد و حتی به آنها حمله ور می شد لذا پلیس، متهم را از ناحیه پای راست به ضرب گلوله زمین گیر کرد.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: متهم 32 ساله که از اتباع خارجی است بلافاصله به یکی از بیمارستان های مشهد انتقال یافت و تحت مراقبت های پزشکی قرار گرفت.

بوستانی با بیان این که وضعیت متهم مساعد است، گفت: تحقیقات درباره علت این نوع مزاحمت عجیب و خطرناک ادامه دارد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 724528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    3 0
    اتباع خارجی؟ خوب بگید افغانی بوده دیگه.
  • سینا A1 ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    0 0
    چرا علامت تعجب گذاشتین؟
  • بی نام A1 ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    0 0
    دم ناجا گرم. خدا قوت