تسنیم نوشت: فرمانده انتظامی تهران بزرگ از جمع آوری ۱۱ میلیون سی‌دی مستهجن و غیرمجاز خبر داد.

سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح سراسری و جمع‌آوری و برخورد با محصولات مخرب فرهنگی در تهران بزرگ اظهار کرد: به دنبال مدت‌ها کار اطلاعاتی مستمر، همکاران ما در پلیس امنیت پایتخت طی 48 ساعت گذشته عملیاتی را انجام دادند که به دنبال آن 11 میلیون سی‌دی غیرمجاز، مبتذل و مستهجن که شامل انواع فیلم‌های سینمایی داخلی و خارجی و همچنین بازی‌های شیطان‌پرستی بود کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه امروز 5 میلیون سی‌دی توقیف شده به نمایش گذاشته شده است، گفت: این عملیات با هماهنگی مقامات قضایی و همراهی نماینده‌‌های وزارت ارشاد انجام شد که طی آن 400 واحد صنفی کنترل شدند که اغلب این واحدهای صنفی متخلف بوده و اقدام به توزیع این محصولات ضدفرهنگی می‌کردند.

فرمانده انتظامی پایتخت ادامه داد: همچنین در این طرح 700 دستگاه تکثیر غیرمجاز کشف و ضبط شد که امیدواریم با همکاری مسئولین برخورد جدی و قاطعی با این متخلفان و مجرمان انجام شود تا حمایت بیشتری از سینماگران و هنرمندان که آثارشان به صورت غیرمجاز تکثیر شده بود، انجام گیرد.

رحیمی اضافه کرد: علاوه بر فیلم‌های سینمایی تعداد قابل توجهی بازی‌های کودکانه کشف و ضبط شده که علاوه بر داشتن مسائل ضداخلاقی، دارای آموزه‌های شیطان‌پرستی بودند که به صورت غیرقانونی وارد کشور شده و متخلفان اقدام به تکثیر آنها می‌کردند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه اغلب اقدامات انجام شده توسط این متخلفان به صورت انفرادی بوده و شبکه ساماندهی شده نداشته‌اند، گفت: پلیس به عنوان مسئول برقراری انضباط، از هنرمندان دفاع خواهد کرد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 724708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =