سردادن شعار حیا کن، رها کن توسط بخشی از هواداران استقلال علیه قلعه نویی نمی تواند باعث برکناری این مربی شود.

آریا صالحی: امیر قلعه نویی چند هفته ایست که اصلا خوب نتیجه نمی گیرد تا بدترین دوران مربی گری خود را پشت سر بگذارد. سه شکست پیاپی و ناکامی مقابل تمامی تیم های بالانشین در جدول رده بندی کم بود، حالا باخت در دربی و کنار رفتن از جام حذفی به همراه از دست دادن اولین جام قهرمانی فصل برای آبی ها هم به مشکلات قلعه نویی اضافه شد. 

هواداران هم به خود حق می دهند که علیه سرمربی تیم شان به خاطر عدم نتیجه گیری قابل قبول در فصلی که تیم خوب و پرامیدی ساخته شده، موضع گیری کنند.
درست در همین شرایط شایعه برکناری امیر قلعه نویی در شهر پیچید و اهالی فوتبال از احتمال وقوع چنین اتفاقی خبر دادند. از طرف دیگر بهرام افشارزاده مدیرعامل آبی ها وقتی با سوالاتی راجع به برکناری قلعه نویی مواجه شد، این موضوع را منوط به نظر هیات مدیره در جلسه یکشنبه (فردا) دانست و گفت: در این جلسه همه چیز مشخص خواهد شد.
اما خبرهای جدید از اطراف باشگاه استقلال، احتمال برکناری قلعه نویی را رد می کند. نزدیکان به باشگاه استقلال اعتقاد دارند قرار نیست سرمربی این تیم اخراج شود بلکه در نهایت یک بدنساز جدید به تیم اضافه می شود و یکسری جابجایی در لیست کادرفنی رخ خواهد داد تا با تغییر مربیان، استقلال در نیم فصل دوم سر و شکل مرتب تری بگیرد. فراموش نکنید که تعطیلات 53 روزه لیگ در پیش است و آبی پوشان می توانند با استفاده بهینه از این مدت تعطیلی، آمادگی شان جهت ادامه لیگ را چندبرابر افزایش دهند.
بد نیست بدانید برخی از اعضای هیات مدیره در انتظار استعفای شفاهی یا کتبی قلعه نویی پس از حذف از جام حذفی بودند که البته این اتفاق رخ نداد و حالا هم شنیده می شود مساله اخراج قلعه نویی در جلسه هیات مدیره منتفی است.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 387485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =