مهر نوشت:

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از تغییر زمان ثبت نام برای کنکور سراسری سال 94 و زمان برگزاری آزمون خبر داد و گفت: با توجه به اینکه هر سال دو بار نسبت به ثبت نام اقدام می کردیم در راستای بهتر شدن سیستم ثبت نام و تنظیم یک زمان مشخص، ثبت نام برای کنکور 94 در اواخر بهمن ماه یا اوایل اسفندماه 93 انجام می گیرد.
دکتر ابراهیم خدایی گفت: شورای سنجش و پذیرش دانشجو هر سه ماه یکبار تشکیل جلسه می دهد و گزارش های آن برای اطلاع داوطلبان کنکور سراسری منتشر می شود.

او گفت: در جلسه آتی که قرار است دو موضوع در دستور کار قرار گیرد که یکی از آنها نحوه احتساب سوابق تحصیلی در سال 94 است و دیگری زمان آزمون سراسری و زمان ثبت نام است.

خدایی گفت: سال آینده اول تیرماه ماه رمضان آغاز می شود و برنامه ریزی باید به گونه ای باشد که پیش از آغاز ماه رمضان کنکور را برگزار کنیم. پیش بینی ما این است که آزمون سراسری سال 94 در روزهای 20 و 21 خردادماه 94 برگزار شود.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: ضمن تغییر زمان برگزاری آزمون سراسری قصد داریم زمان ثبت نام را هم تغییر بدهیم. در حال حاضر یک بار در آذرماه ثبت نام انجام می شود و یک بار دیگر برای جامانده ها در اسفندماه سیستم ثبت نام را باز می کنیم. از همین رو برای صرفه جویی در وقت و مدیریت بهتر تصمیم گرفتیم که یک زمان برای ثبت نام در نظر گرفته شود. احتمال می رود که زمان تقریبی در اواخر بهمن ماه یا اوایل اسفندماه سال جاری باشد.

 


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    26 3
    دو هفته زود تر ؟؟؟ خوب شد ما کنکورمون رو دادیم با این برنامه ریزیشون
  • بی نام RO ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    19 2
    و با اين اعمال سوابق تحصيليشون تمام دانشگاههاي معتبر كشور مملو از دانشجوياني شده كه بواسطه دوري از مركز امكان نظارت بر نحوه برگزاري امتحانات در آنها نيست فراواني معدل بيست در نقاط دور افتاده كشور امسال كمر دانش آموزان زبده شهرهاي بزرگ را شكست . .
  • ســـــــــــــــــــام A1 ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    3 2
    سوابق تحصیلی 100
  • امیر A1 ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    1 0
    واقعا آفرینفقط همین