غلامی با اظهار تعجب از این که اعلام کردند مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون تومان به حساب والیبالیست ها واریز شده است، گفت: کاش وعده های مسئولان محقق می شد.

شفقنا ورزشی نوشت:عادل غلامی همچنین با گلایه از بدقولی مسئولان برای پرداخت پاداش ها در گفت و گو با شفقنا ورزشی اظهار کرد: آمدند و اعلام کردند که یک میلیارد و پانصد میلیون تومان به حساب والیبالیست ها ریخته شده است. سکه و حواله ماشین هم می دهند. اما بعد از مدت ها انتظار فقط سکه های پاداش بازی های آسیایی را به ما دادند. هنوز از سایر وعده ها خبری نیست. ما برای کشور خود می جنگیم اما انتظار داریم که حداقل قول مسئولان به موقع محقق شود. امیدوارم در دولت نگاه به والیبال بهتر شود. هیچ ارگانی نمی تواند با حداقل هزینه این همه موجب نشاط اجتماعی و خوشحالی مردم شود. در این برهه سختی که کشور دارد و اکثر مردم درگیر مسائل اقتصادی هستند، حداقل با توجه به والیبال دل مردم را شاد کنند. ورزشکاران هم نیاز به حمایت دارند و نباید اجازه دهند که دلزده شوند.
غلامی با اشاره با حضور کواچ در ایران و برنامه های جدید تیم ملی نیز گفت: نمی خواهم خیلی روی این موضوع خیلی صحبت کنم. الان روی مسابقات باشگاهی تمرکز کرده ام. می خواهم همه فکرم درگیر تیم میزان باشد. بعد از مسابقات لیگ هم با تمام وجود در خدمت تیم ملی کشورم خواهم بود.
ملی پوش والیبال ایران درباره موفقیت باشگاه میزان در صعود به نیمه نهایی هم گفت: تیم ما از همان ابتدای فصل هم خوب بود اما درگیر مشکلات زیادی شدیم. اوایل لیگ چند بازیکن ملی پوش میزان بعد از بازی های طولانی تیم ملی قدری خسته بودند. رفته رفته خستگی ها و مصدومیت ها را پشت سر گذاشتیم. واقعا ما مصدوم های زیادی در این فصل داشتیم و اگر سیامک افروزی پزشک تیم ملی کنار تیم ما نبود ممکن بود به مشکل بخوریم. در کنار همه این موارد هر چه به پایان رقابت های لیگ نزدیک می شویم، انگیزه بازیکنان هم بیشتر می شود.
وی افزود: من نخستین سال است که در تیم میزان و والیبال خراسان توپ می زنم. اما چیزی که در این مدت فهمیدم این بود که خیلی دوست داشتند که جو آرام و دوستانه ای برقرار باشد. خواست باشگاه این بود که تیم بدون حاشیه و با فضای دوستانه کار کند. همه اعضای تیم میزان رفاقت و همدلی داشتند و خوشحالم که در این تیم بودم و امیدوارم با همین روند به موفقیت برسیم.
سرعتی زن ملی پوش میزان درباره بازی با شهرداری ارومیه گفت: مطمئن هستم بازی بسیار سختی با ارومیه خواهیم داشت. این مسابقه برای هر دو تیم دشوار خواهد بود. نمی توان اصلا مشخص کرد که کدام تیم قهرمان می شود. نتیجه بازی ها غیر قابل پیش بینی است. البته برنامه ریزی سازمان لیگ و تصمیمی که یک شبه گرفتند برنامه های باشگاه ما را هم دستخوش تغییر کرد. اینکه دقیقه آخر اعلام کردند بازی های نیمه نهایی به صورت متمرکز نیست خیلی روی کار تیم ما اثر گذار بود. اشکال ندارد ما همیشه نشان دادیم که در سخت ترین شرایط بهترین نتایج را گرفتیم انشالله این جا هم نشان می دهیم که تسلیم نخواهیم شد.
غلامی در پایان گفت: از همه هوادارانم که در شهر های مختلف به من لطف دارند و در فضای مجازی هم خیلی شرمنده ام می کنند تشکر و قدر دانی می کنم. اینکه اینقدر ما را مورد لطف قرار می دهند خیلی خوب است. امیدوارم موفقیت های والیبال ایران ادامه داشته باشد و باز هم افتخار شاد کردن دل مردم را داشته باشیم. 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
    9 1
    اگر فوتبالیست بودید هم می تونستید از خدمت فرار کنید هم هر سال هر کدومتون بدون اینکه کار درخشانی انجام بدید یه میلیارد میگرفتید .حیف که والیبالیست هستید و ...
  • بی نام IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
    6 5
    لابد واسه هر اسپكي كه ميزني بايد مسئولين 50 ميليون برات واريز كنن تا النگوهات نشكنه،نميگم به كارتون ارج و احترام نذارن ولي يكم وضع مردم رو ببينيد يكم وضع جامعه و تورم و گروني و زندگي هاي سخت يه عده كه به نون شبشون محتاجند اونوقت شايد از خواسته هاي خودتون خجالت كشيدين
  • زینب A1 ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
    5 2
    درسته یه ورزشکار برای اینکه تو اوج بمونه هزینه های زیادی داره اما احساس میکنم بچه های والیبال با همه خوبیهاشون، بیشتر انگیزه وتلاششونو رو پاداشها و وعده های مسئولین گذاشتن ...اصلا خوب نیست این اتفاق.... نباید اوضاع جوری بشه که اگر پاداشی هم گرفتن اصلا به چشمشون نیاد.... حواله ماشین دادن در شرایطی که حق واردات خودرو انحصاری شده یه جور رانته.... کشتی گیرا و تکواندوکارا هم مدال اوردن. به اونام حواله ماشین میدن؟؟؟ دولتها میخوان خودشونو راحت کنن با این کار.....ولی اگه قرار باشه پولها و امتیازات انحصاری وارد والیبال بشه خدایی نکرده، ممکن فساد اقتصادی دامنگیر این رشته محبوب هم بشه، یه کم تو پاداش دادنو تعریف و تمجید تعادل داشته باشیم چون اگه اتفاقی بیفته خودمون تو انتقاد و تحقیر نفر اول میشیم