رحمانی فضلی: قانون انتخابات قابل بازنگری و تجدیدنظر است

وزیر کشور گفت: ما تابع قوانین و فعالیت‌های جاری کشور هستیم و انتخابات هم قانون خاص خود را دارد، البته این قانون قابل بازنگری و تجدید نظر است.

به گزارش تسنیم، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در نشست هم اندیشی با نخبگان، فعالان غیردولتی و اصحاب رسانه که صبح امروز در سالن پیامبر اعظم وزارت کشور برگزار شد، با اشاره به قانون انتخابات اظهار داشت: ما تابع قوانین و فعالیت‌های جاری کشور هستیم و انتخابات هم قانون خاص خود را دارد. البته این قانون قابل بازنگری و تجدید نظر است.

وی ادامه داد: البته تا زمانی که این قانون وجود دارد، ما نیز پایبند آن هستیم. این قانون دو بخش دارد، اجرا و نظارت از بخش‌های آن محسوب می‌شود، اما آنچه بنده به عنوان وزیر کشور اعلام می‌کنم، در حوزه اجرا مر قانون رعایت خواهد شد و یقین بدانید که بالاتر از قانون یا تحت عنوان آن، حرکاتی که بخواهد قانون را خدشه‌دار کند نه بنده و نه هیئت اجرایی اجازه اجرای چنین کاری را نخواهیم داد. یقین بدانید، اجازه چنین کاری داده نخواهد شد.

وزیر کشور تصریح کرد: آنچه که به هیئت‌های نظارت برمی‌گردد این است که آنها در چارچوب قوانین و روالی که در این چند سال در انتخابات‌ها وجود داشته عمل کرده‌اند. اگر احساس کنیم که حقی در جایی ضایع شده، یقین بدانید با تعامل، مذاکره، مشورت و مصحلت با شورای نگهبان در جهت رفع آن اقدام می کنیم.

27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 451545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =