تسنیم نوشت: سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام گفت: از تمامی اعضای قبلی و فعلی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای به خصوص آقایان جلیلی و ظریف برای حضور در جلسات کمیسیون ویژه بررسی برجام دعوت کرده‌ایم.

سیدحسین نقوی‌حسینی از برنامه این کمیسیون برای دعوت از اعضای تیم مذاکره‌کننده قبلی و فعلی هسته‌ای به این کمیسیون خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌‌های انجام شده، قرار است اعضای تیم قبلی و فعلی مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان در جلسات آینده این کمیسیون حضور یابند.

وی با بیان اینکه ما از تمامی اعضای قبلی و فعلی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای به خصوص آقایان جلیلی و ظریف برای حضور در جلسات کمیسیون ویژه بررسی برجام دعوت کرده‌ایم، افزود: هنوز حضور  محمدجواد ظریف و سعید جلیلی در جلسات این کمیسیون قطعی نشده است.

سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام در ادامه، اظهار داشت: هدف از دعوت کمیسیون از اعضای قبلی و فعلی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرلت و نیز بررسی بهتر و موشکافانه‌تر متن برجام است و قرار نیست که مناظر‌ه‌ای بین طرفین برگزار شود.

نقوی‌حسینی همچنین، تأکید کرد: براساس برنامه‌ریزی‌‌های انجام شده، قرار است محققان، متخصصان، کارشناسان و صاحبنظران در حوزه‌ هسته‌ای و نیز رئیس سازمان انرژی اتمی نیز در آینده نزدیک در جلسات کمیسیون ویژه بررسی برجام حضور یابند.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 451607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
    6 1
    به جای بازخواست جلیلی واسه 8 سال وقت کشی به نشست برجام دعوتش میکنن؟