خطیب موقت نمازجمعه تهران با اشاره به اینکه «سپاه پاسداران» خط مقدم مبارزه با داعش است گفت: اتفاقات پسابرجام مایه بصیرت مسئولان شود.

به گزارش خبرآنلاین حجت الاسلام کاظم صدیقی ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوا ، گفت: تقوا هوشمندی، پرهیز از غفلت،توجه به خطرات نفس عماره و صیانت از آسیب‌های هوا و هوس است.

اهم اظهارات خطیب این هفته نمازجمعه تهران را در ادامه به نقل از خبرگزاری‌ها می خوانید؛

*{با اشاره به اظهارات اخیر دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا}چون دشمنان انقلاب دجال هستند و تنها یک چشم دارند نمی‌توانند مکتب و انقلاب ما را ببینند از این رو هرگونه دشمنی را در حق ما انجام می‌دهند.

*{با اشاره به تهدیدات مقامات آمریکایی برای تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی} سپاه نهادی است که از بطن مردم بیرون آمده است و در خنثی کردن توطئه‌های داعش در خط مقدم بوده است.

*دشمن به دو مسئله امید بسته است، نخستین مسئله، اختلاف و دوقطبی کردن کشور و دیگری، از بین بردن و غارت ایمان و اعتقاد مردم است، در حالی که مردم ما متدین هستند و به خدا باور دارند و مسئولان باید به فکر خدمت به آنها باشند.

*کشور امروز درگیر مشکلات متعددی است، این ریاست‌ها می‌گذرد و حباب روی آب است، اما مسئولیت یک امانت سنگین است که بر دوش ما گذاشته شده و باید پاسخگو باشیم.

* رئیس‌جمهور آمریکا در جمعه گذشته اراجیفی را بر زبان ناموزون و بی‌اخلاق خود آورد و البته انتظاری جز این هم نبود، اما باید هوشیار باشیم که اصل قضیه چیست.

*{با اشاره به سوابق دشمنی آمریکا با ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران} آن روزی که برنامه هسته‌ای و موشکی و نفوذ منطقه‌ای هم نداشتیم و انقلاب کردیم، آنها این پدیده نو را که حاکمیت دین در مجرای ولایت فقیه است برای غارتگری خود یک خطر دیدند.

*اساس عقده آنها این است که لیبرال دموکراسی را یک ایده‌آل موعود می‌دانستند و به خورد مردم دنیا داده بودند، اما خداوند گویا امام (ره) را مامور کرد و او کاری کرد که فقط انبیای الهی کرده بودند. امام (ره) بی‌اعتنا به شرق و غرب، پرچم غدیر را در دست گرفت و مردم را به خدا دعوت کرد و خودش و غیرخودش را در برابر خداوند فقیر معرفی کرد.

*جامعه‌ای که با قدرت و علم خداوند راه برود تن به مذلت نمی‌دهد و برای غرب و شرق حسابی باز نمی‌کند، چون دشمن این واقعیت را نمی‌دید، جنگ را به ما تحمیل کرد، اما جنگ نیز ایمان ما را بالا برد و قدرتمان را تقویت کرد.

*دشمن با اینکه تجربه جنگ تحمیلی را داشت مسئله فتنه را در داخل به راه انداخت، اما به جایی نرسید و در ادامه داعش را در منطقه ایجاد کرد، اما رهبری الهی باعث شد تا توطئه جهانی دشمن در خاورمیانه برای چندمین بار خنثی شود، به همین دلیل حالا عصبانی شده‌اند و این حرف‌ها را می‌زنند.

*هر چند ظاهر برجام تلخ است که آنها نتیجه قرارداد را نقد گرفتند و آنچه را که باید به ما بدهند نسیه در نظر گرفتند و همان را هم ندادند، اما این برای مسئولان ما درسی شد که القائات شیطان بزرگ و ایادی او را باور نکنند.

*آنها القاء می‌کردند که اگر این توافق صورت نگیرد، دشمنی و فشار آنها بیشتر می‌شود، اما حالا که این قرارداد بسته شد نه تنها تحریم‌ها را بیشتر کردند که در نهایت جسارت، سپاه پاسداران ما را هم تحریم کرده‌اند.

*مسئولانی که شجاعت دارند و اعتراف می‌کنند که آمریکا قابل اعتماد نیست، بدانند که آنها در حوزه موشکی نیز می‌خواهند شما را خلع سلاح کرده و از ریشه نابود کنند.

*{اشاره به شرایط بحرانی در میانمار و یمن اشاره کرد} در این مناطق فاجعه انسانی در حال رقم خوردن است، اما خداوند قطعا از این سازمان دول که به دروغ اسم سازمان ملل را بر خود گذاشته و نیز از کنفرانس انسانی و امثال آنها انتقام خواهد گرفت.

*۳۰ هزار نفر از مردم مسلمان یمن زیر بمباران قارون منطقه هستند و تمام زیرساخت‌های آنها از بین رفته، اما آنها فقط نظاره‌ می‌کنند.

 

29212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بي نام ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
    0 0
    باطنش شيرين يعني چي