۰ نفر
۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
 بشریت عظمت اربعین را درک کرده است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکردگفت : بشریت عظمت اربعین را درک کرده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین ، حجت الاسلام و المسلمین نکونام درایین  ارسال اقلام  اهدایی به موکب قمر بنی‌هاشم (علیه‌السلام) چهارمحال‌وبختیاری افزود : به فضل پروردگار استان چهارمحال‌و‌بختیاری با همه توان در صحنه حاضر است تا در مسئله اربعین نقش‌آفرین باشد.

به گفته وی : به لطف الهی مردم ما نه تنها استان، نه تنها کشور، جهان اسلام و نه تنها جهان اسلام، بلکه بشریت طیف عظیمی از مردم عظمت اربعین را درک کرده‌اند و به خوبی می‌فهمند که در ابعین چه می‌گذرد و ضرورت تقویت اربعین و ضرورت تعظیم این شعار بزرگ اسلامی امروز محسوس است

خاطرنشان کرد: بنابراین همه در صحنه هستند و به گونه‌ای سعی می‌کنند در مسئله اربعین خودشان را سهمیم کنند، چه آن‌هایی که می‌روند در عراق حضور پیدا می‌کنند و چه آن‌هایی که نمی‌توانند بروند در داخل کشور و پشت صحنه با کمک‌های مختلف مالی و فکری با این مانورعظیم اسلامی همراه هستند وحضور دارند.

با اشاره به برپایی سه موکب از استان در اربعین حسینی تصریح کرد: استان چهارمحال و بختیاری امسال به فضل الهی سه موکب یک موکب در شلمچه، دیگری در عمود 285 که همه ساله بوده و موکب دیگر نزدیک کربلا برپا خواهد شد و در این عرصه بسیار نورانی و ارزشمند حضور دارند و خدمت‌رسان به زائران حسینی هستند.


در پایان گفت: از همه مردم بسیار خوب استان و عشاق و محبان آل الله به ویژه حضرت اباعبدالله و از همه مسئولان خوب استان که در این عرصه هم مثل همه عرصه های دیگر حضور فعال و جدی دارند واقعا تشکر می کنم.

گفتنی است در آئینی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، جمعی از مسئولان و مردم اولین کاروان تجهیزات و اقلام اهدایی به موکب قمر بنی‌هاشم (علیه‌السلام) چهارمحال‌وبختیاری برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی بدرقه و در قالب 9 تریلر به کشور عراق اعزام شد.

 اقلام ارسال شده شامل مواد‌غذایی مانند آب، لبنیات، نوشابه، برنج و غیره و همچنین تجهیزات زیربنایی برای برپایی محل استقرار و مراکز خدمات‌رسانی هستند که با کمک‌های مردم و ادارات استان تهیه شده است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 720075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =