رضایت شهروندان از اجرای طرح بهبود نگهداشت شهر

رئیس شورای اسلامی شهر کرج از رضایت شهروندان از اجرای طرح بهبود نگهداشت شهر خبر داد و گفت: طبق نظر سنجی که در مساجد صورت گرفته، اکثر مردم از طرح یاد شده رضایت کامل را داشتند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محمد نبیونی در چهارمین مرحله از طرح بهبود نگهداشت شهر که در منطقه 12 کرج اجرا شد، گفت: با توجه به اینکه در این طرح تمام موارد خدمت رسانی از سوی شهرداری انجام می شود، رضایت حداکثری شهروندان را شاهد هستیم.
وی با تاکید بر نیاز سنجی هر منطقه پیش از اجرای طرح گفت: شهروندان نیازها و خواسته های خود را از طریق سامانه 137 به گوش مدیریت شهری برسانند تا در اجرای طرح مشکلی پیش نیاید و مدیریت شهری بتواند پاسخگوی تمام نیازهای منطقه باشد.
نبیونی همچنین بر برنامه ریزی مناسب و اصولی از سوی مناطق برای پیدا کردن نیازهای شهروندی تاکید کرد و افزود: مهم ترین اقدام در طرح بهبود نگهداشت شهر توسعه زیرساخت های خدمات شهر و فضای سبز است که باید مورد توجه مسئولان مربوطه قرار گیرد.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج اجرای طرح بهبود نگهداشت شهر را در کرج بی سابقه دانست و گفت: بسیج نیروهای عملیاتی مناطق موجب خدمت رسانی مطلوب برای شهر و شهروندان می شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =