وقتی همسایه‌ها از دست گزارشگر فوتبال آسایش نداشتند

مزدک میرزایی در برنامه «خندوانه» از علاقه‌ کودکی‌اش به بازی فوتبال در کوچه و خیابان و دوستی‌اش با عادل فردوسی‌پور در تلویزیون گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه «خندوانه» با اجرای رامبد جوان، شب گذشته (چهارشنبه سوم خرداد) میزبان مزدک میرزایی، گزارشگر فوتبال بود.

میرزایی در خصوص علاقه‌اش به فوتبال در کودکی گفت: «فوتبال در خون من بود. تنهایی تو کوچه می‌رفتم توپ می‌زدم به دیوار تا یکی بعد از شنیدن صدای توپ برای بازی می‌آمد و آن لحظه انگار دنیا را به من می‌دادند.»

او با اشاره به خاطراتش از بازی فوتبال در کوچه و خیابان‌های محله تهران پارس افزود: «همسایه‌ها از دست ما آسایش نداشتند. یکی از همسایه‌ها توپ‌هایی که تو حیاط‌شان می‌افتاد را جمع می‌کرد و به ما پس نمی‌داد اما وقتی او مسافرت می‌رفت، همسرش  توپ‌ها را به ما برمی‌گرداند.»

مزدک میرزایی در واکنش به این سوال که پس چرا فوتبالیست نشده است، پاسخ داد: «من خیلی دوست داشتم فوتبالیست شوم اما نشد. البته تا 16 سالگی در تیم شهید عراقی بازی می‌کردم. بعد نا امید شدم و رها کردم.»

او با تاکید براین‌که از کودکی برنامه‌ها و اخبار ورزشی را دنبال می‌کرده است، درباره ورود خود به عرصه گزارشگری توضیح داد: «به واسطه پدرم که کارگردان تلویزیون بود، به گروه ورزش معرفی شدم و چند بار تست دادم. آن سال‌ها عادل قبل از من در تست قبول شد و ما در رفت وآمد‌ها با هم دوست شده بودیم.»

این گزارشگر فوتبال ادامه داد: «بعد از عادل من بودم که به عنوان گزارشگر وارد سازمان شدم. بعد از آن تا مدتی کسی استخدام نشد تا اینکه آقای یوسفی آمدند. البته در زمان ما گزارشگران مطالعه می‌کردند و حین گزارش اطلاعات می‌دادیم و یک موج نو ایجاد کردیم و مخاطبان هم استقبال خوبی داشتند.»

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 669440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =