در ۲۸ مهرماه، سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه، نگاه‌ها را به سمت خود کشید. در این تریبون مطرح شد چرا از بدن مرحوم احمد خمینی کالبدشکافی نشد؟

در سرویس سیاسی پربازدیدترین خبر به سخنان سیدعلی خمینی از تریبون نماز جمعه اختصاص یافت که گفت: ترامپ مثل یک کودک جیغ می‌زند. او پرسید چرا بدن فرزند امام کالبدشکافی نشد؟ همچنین گزارشی درباره وزارت علوم؛ که همچنان چشم انتظار وزیر است، پربازدید بود. در این سرویس درسی که آیت‌الله مهدوی‌کنی به یک مشروب‌فروش داد  هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس اقتصادی مردم می خواستند بدانند برای خرید اپتیما چقدر باید هزینه کرد؟ همچنین خبر پربازدید دیگر این سرویس عنوان داشت استرالیا با صنعت خودرو خداحافظی کرد. گزارشی درباره بازار مسکن که بدون جهش قیمت تا پایان سال ادامه خواهد داد هم پربازدید شد.

در پربازدیدترین خبر سرویس فرهنگی عنوان شد نگار جواهریان به سوگ پدر نشست. در این سرویس خاطره متفاوت مریم حیدرزاده از تماشای «دراکولا» عطاران با هانی نوروزی هم بازدید زیادی داشت. در خبر پربازدید دیگر این سرویس هم تارانتینو اعتراف کرد از فساد اخلاقی واینستین مطلع بوده است.

گزارشی درباره سوء استفاده برخی افراد مرفه از فقرا درسایت‌های همسفریابی عنوان پربازدیدترین مطلب سرویس جامعه بود. در گفتگوی پربازدید کافه‌خبر هم بررسی شد: چرا قتل‌های خانوادگی زیاد شده؟ یک یادداشت خواندنی برای همشهری زرتشتی‌ هم بازدید زیادی داشت.

در صدر اخبار پربازدید بین المللی ماجرای دعوت پادشاه عربستان از العبادی برای سفر به ریاض اختصاص داشت. همچنین نیکی هیلی در نقل قول پربازدیدی گفت: مداخله روسیه در انتخابات آمریکا به منزله جنگ است. در این سرویس سئوال پربازدیدی هم عنوان شد آیا القاعده مجددا در سوریه قدرت می‌گیرد؟

در سرویس طنز خانه تکانی دانشگاه احمدی نژاد! توجه مخاطبان را برانگیخت.

58231

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =