ایلنا نوشت: رییس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از دستور ویژه شهردار تهران برای افزایش ظرفیت خدمات دهی ناوگان حمل و نقل عمومی و برخورد با هرگونه ایجاد آلودگی هوا خبر داد.

صدرالدین علیپور، رییس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران روز دوشنبه گفت: در پی تشدید آلودگی هوای پایتخت شهرداری تهران اقدامات ویژه ای را در دستورکار خود قرار داده است.

وی افزود: برابر دستور دکتر نجفی شهردار تهران از امروز گشت های ویژه شهرداری با هرگونه ایجاد آلودگی هوا در پایتخت از جمله لاستیک سوزی، فعالیت های عمرانی و ... در سطح شهر برخورد می کنند.

رییس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به ممنوعیت فروش آرم طرح ترافیک روزانه و هفتگی تا پایان هفته گفت: در عین حال ظرفیت مراکز معاینه فنی تهران نیز افزایش یافته و با هماهنگی صورت گرفته ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت نیز با صد درصد ظرفیت خدمات رسانی می کند.

وی خاطرنشان کرد: هرگونه فعالیت ساختمانی در پایتخت تا اطلاع ثانوی ممنوع است و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و ایجاد آلودگی هوا می توانند مراتب را به سامانه 137 شهرداری اطلاع دهند.

علیپور در عین حال از شهروندان خواست از ترددهای غیرضروری در سطح شهر خودداری کرده و از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

۴۲۲۳۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 738225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =