پیام تقدیر و تشکر شورا و شهرداری کرج از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس

شورای اسلامی و شهرداری کرج با صدور پیامی از حضور حماسی و وحدت آفرین مردم متدین و ولایتمدار این کلانشهر در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر به عمل آورد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، متن پیام تقدیر و تشکر مجموعه مدیریت شهری کرج بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

دیروز آخرین جمعه ماه پرفیض و برکت رمضان المبارک، روز جهانی قدس که از یادگاریهای امام راحل می باشد به عنوان روز رساترین فریاد علیه رژیم پلید و کودک کش اسراییل و روز حمایت همه جانبه از ملت مظلوم فلسطین در جای جای ایران بالاخص مردم فهیم و ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان کرج بود.
مردم مؤمن، روزه دار و انقلابی استان البرز و شهر کرج همدل و همصدا با تمامی عدالت خواهان ایران و جهان و با پشت سر گذاشتن لیالی پر برکت قدر، با حضور در راهپیمایی شکوهمند روز جهانی قدس، غریو آزادی قدس شریف را سرداده و انزجار خود را سیاستهای دردمنشانه رژیم منحوس اسراییل اعلام کردند.
ما اعضای شورای اسلامی شهر کرج برخود فرض می دانم از مردم فهیم این کلانشهر صمیمانه تشکر نموده و از حضور تمامی آحاد و اقشار استان البرز و شهرستان های آن در راهپیمایی روز جهانی قدس سپاسگزاری نماییم.
همچنین جا دارد از کلیه دست اندرکاران این مراسم بالاخص امام جمعه محترم کرج، اعضای ستاد روز قدس شهرستان کرج، نیروی انتظامی و حوزه های مقاومت بسیج و سایر بزرگواران و نیز تمامی فعالان عرصه خبر و رسانه که در امر خطیر اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و تشویق و ترغیب مردم به حضور در راهپیمایی تلاش کردند تقدیر و تشکر نماییم.
شورای اسلامی و شهرداری کرج»

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 679844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =