١٤ مرداد؛ آخرین مهلت ثبت‌ نام در جشنواره صنعت چاپ

فعالان صنعت چاپ شهرستان زنجان برای شرکت در هفدهمین جشنواره صنعت چاپ کشور تا ١٤ مردادماه فرصت دارند که مدارک خود را به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان تحویل دهند.

ایرانه حیدری، رئیس فرهنگ و ترشاد اسلامی شهرستان زنجان با اشاره به این‌ که معاونت دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در صدد برگزاری این جشنواره است، به خبرآنلاین گفت: کسانی می‌توانند در این جشنواره ثبت‌نام کنند که به عنوان فعال در عرصه صنعت چاپ فعالیت داشته باشند. این افراد می‌توانند برای تکمیل فرم‌‌های ویژه جشنواره اقدام کنند.
وی این جشنواره را در 2 بخش معرفی کرد و گفت: در بخش پیشکسوتان صنعت چاپ کسانی می‌توانند شرکت کنند که سالیان متمادی در این حوزه فعالیت داشته باشند و در بخش افراد نوآور و خلاق نیز کسانی که اقدام به فعالیت‌های خلاقانه و بدیع در این حوزه کرده باشند، می‌توانند شرکت کنند.
وی افزود: در شهرستان زنجان بیش از ٧٢ عنوان چاپخانه و واحدهای وابسته در حال فعالیت هستند که علاقه‌ مندان و فعالان این عرصه برای شرکت در هفدهمین جشنواره صنعت چاپ می‌توانند تا تاریخ ١٤ مردادماه سال جاری ضمن در دست داشتن تصویر کارت ملی، شناسنامه و همچنین یک قطعه عکس به اداره شهرستان مراجعه کنند.

اختتامیه جشنواره ملی صنعت چاپ کشور به مناسبت روز صنعت چاپ در شهریورماه برگزار می‌شود و از پیشکسوتان و خلاقان این حوزه تقدیر خواهد شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 690818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =