۱ نفر
۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
حمله یک شرور با قمه به خانه‌ زنی در تهران

ایسنا نوشت: رئیس کلانتری 171 شهید مصطفی خمینی از دستگیری شروری که اقدام به ایجاد رعب و وحشت برای همسایگان کرده بود، خبر داد.

سرگرد محمد رضا ملکوتی گفت: در پی اعلام شکایت خانمی مبنی بر ورود به عنف و شرارت فردی به هویت ع.ب به داخل منزل وی و تهدید با قمه، تیمی ویژه از ماموران کلانتری 171 رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار داده و با پایش های صورت گرفته اقدام به شناسایی وی کردند.

رییس کلانتری 171 مصطفی خمینی با بیان اینکه ماموران مخفیگاه این شرور را شناسایی کردند، گفت: با دستور مقام قضایی این فرد هنگام حضور در مخفیگاهش دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

وی با اشاره به بررسی سوابق متهم دستگیر شده، ادامه داد: این فرد از افراد شرور و سابقه دار است که در آخرین اقدام مجرمانه خود با سلاح سرد و قمه و به زور وارد منزل شاکی شده و پس از عربده کشی و خودزنی و ایجاد رعب و وحشت از محل متواری شده بود.

47238

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۰
    3 2
    اگه مثل امريكا مردم اجازه دراختيار داشتن سلاح رو داشتن اين اتفاقات به صفر مي رسيد. چون آدم خلافكار كه در هر حال يه جوري سلاحش رو پيدا مي كنه.. مهم جواز براي مردم عاديه كه وقتي تو خونه يا ماشين نشستن كسي نتونه خفتشون كنه