معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی استان چهارمحال و بختیاری گفت : در نیمه نخست سال ۹۶ دو هزار و ۲۳۶ خانوار نیامند و مددجوی استان چهارمحال و بختیاری تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت کرده‌اند که ۴۱۰ نفر آن‌ها از مناطق محروم و کم برخوردار استان هستند.

به  گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان ، محمدرضا فتحی افزود: برای رفع بخشی از مشکلات نیازمندان در بخش‌های جهیزیه، درمان، تحصیلی، کارگشایی و سایر موارد با هدف توانمندسازی تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود.

فتحی بابیان اینکه وام‌های پرداختی در قالب وام‌های محکومان، ضروری و مسکن نیازمندان است افزود: وام قرض‌الحسنه ضروری بر اساس نیاز خانوارها از یک‌میلیون تومان تا سقف پنج میلیون تومان پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به خانوارهای تحت حمایت و غیر تحت حمایت وام قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود بیان کرد: در نیمه نخست سال ۹۶ دو هزار و ۲۳۶ خانوار تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت کرده‌اند که ۴۱۰ نفر آن‌ها از مناطق محروم و کم برخوردار استان هستند.

معاون اداری و مالی کمیته امداد استان با اعلام اینکه ۶۳۲ خانوار متقاضی دریافت تسهیلات و وام‌های ضروری هستند، مطرح کرد: پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان وام به متقاضیان پرداخت‌شده است که ۹۶ خانوار در قالب جهیزیه، ۲۹۸ خانوار درمان، ۱۲۱ خانوار تحصیلی، هزار و ۴۱۸ خانوار کارگشایی، ۴ خانوار وام محکومان و ۲۹۹ خانوار در قالب سایر طرح‌ها وام قرض‌الحسنه دریافت کرده‌اند.

وی با اعلام اینکه صندوق قرض‌الحسنه «امداد ولایت» باهدف ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه و کمترین بروکراسی اداری راه‌اندازی شده است تأکید کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند برای مشارکت در این طرح خداپسندانه در شعبه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت حساب قرض‌الحسنه افتتاح کرده و یاری‌رسان کمیته امداد برای پرداخت وام به‌صورت قرض‌الحسنه باشند.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =