ایسنا نوشت: حداد عادل با تأکید بر این‌که «شهدای مدافع حرم مظهر بصیرت هستند»، گفت: مدافعان حرم از ارزش‌های الهی و انسانی دفاع می‌کنند.

غلامعلی حدادعادل در آئین اختتامیه دومین جشنواره ادبی حبیب حرم در همدان، با بیان این‌که «مدافع حرم، مدافع توحید و خداپرستی بوده و آرمانش مبارزه با ظلم، ارزش‌های حسینی، عاشورایی و زینبی است»، تصریح کرد: مدافع حرم بودن تجزیه و تحلیل زیادی می‌خواهد؛ چرا که این افراد مجبور نیستند به سوریه بروند و اصلا سوریه وطن آن‌ها نیست اما از کدام آرمان دفاع می‌کنند که همه چیز را رها کرده و به سوریه می‌روند؟

اهم اظهارات حدادعادل به شرح زیر است:

*برخی کوتاه نظر هستند و خود را به نفهمی می‌زنند که می‌گویند چرا مدافعان حرم باید به سوریه بروند و کشته شوند؟ این افراد فکر می‌کنند مدافعان حرم می‌روند از یک دیوار یا یک ساختمان دفاع کنند، هر چند مسلما حرم حضرت زینب(س) نماد یک ارزش معنوی بالاست و دفاع از سنگ و چوب آن واجب است اما حقیقت برتر از دفاع مادی است.

* مدافعان حرم از آرمان کربلا و ظلم‌ستیزی سیدالشهدا(ع)، مرزهای شرف، عزت و استقلال مسلمانان دفاع می‌کنند و چیزی را می‌بینند که کوتاه نظران نمی‌بینند.

* مدافعان حرم می‌دانند که هدف استکبار از راه‌اندازی داعش چیست؟ می‌دانند که در سوریه و عراق ایستادگی نکنند باید داعش را در خیابان‌های همدان، کرمانشاه، اصفهان و مشهد داشته باشیم.

*این معجزه انقلاب است که مدافعان حرم از جبهه مقاومت در مقابل صهیونیسم دفاع می‌کنند. استکبار جهانی با انواع سلاح‌ها و پول، داعش و سایر نیروهای تکفیری را تجهیز و در کشور کوچکی همچون سوریه جنگی را طراحی می‌کند اما دلاوری به نام مدافع حرم تجربه انقلاب اسلامی را به ملت سوریه عرضه می‌کند و بسیج 100 هزار نفری را در مقابل دژخیمانی که به نام اسلام آدم‌کشی می‌کنند، سامان می‌دهد.

*مدافعان حرم می‌دانند داعش دست صهیونیسم و آمریکاست و چه نقشه‌ای برای عراق، سوریه، لبنان و نهایتا ایران دارد، سردار شهید همدانی یک نمونه از مجاهدان صدر اسلام است که میدان را اداره می‌کند و شهادت او پیام دعوت از همه برای حضور در میدان است.

*غلبه بر جنگ نرم، تهاجم فرهنگی و عبور از فتنه به جز مدد بصیرت میسر نمی‌شود»، مشکل ترامپ مسأله هسته‌ای ایران نیست؛ چراکه آن‌ها می‌دانند ایران قصد تولید سلاح هسته‌ای ندارد، آن‌ها از مدافعان حرم می‌ترسند و از امثال شهید حججی ناراحتند.

*در صحبت‌های اخیر ترامپ به طور مرتب صحبت از این است که ایران از تروریسم حمایت و در منطقه بی‌ثباتی ایجاد کرده است»، آن‌ها یک طاعونی به نام داعش را درست کردند و حال می‌بینند این نقشه با تمام هزینه‌هایی که شده، عقیم مانده است؛ چراکه یک عده جوان مستحکم به نام مقاومت ایران، پاکستان، عراق، یمن و سوریه ایستاده‌اند.

* امروز هم در جبهه فکری و اعتقادی و هم در جبهه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی و عمل استکبار جهانی برای مقابله با انقلاب آمده تا مردم از صحنه خارج شوند و پشت نظام نباشند. وظیفه ماست از هر طریقی که می‌توانیم جلوی این توطئه‌ها را بگیریم»، باید بدانیم راه دراز و سختی در پیش داریم و برای حفظ این گوهری که به دست ما رسیده، آماده باشیم.

23214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =