استاندارخوزستان:بسیج تمام دستگاههای اجرایی جهت رسیدگی به حادثه منبع آب

استاندار خوزستان با تاکید بر بسیج تمام دستگاههای اجرایی جهت رسیدگی به حادثه منبع آب گفت: جلسه ستاد بحران به منظور ارائه راهکار نهایی و جابه جایی خانوارهایی که در منطقه حادثه خیز سکونت دارند امروز برگزار شود.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از سایت استانداری خوزستان: غلامرضا شریعتی در جلسه ستاد بحران حادثه منبع آب ضمن تاسف و ابراز همدردی با خانواده های جان باختگان این حادثه اظهارکرد: در حال حاضر ما این حادثه را از دو بعد عاطفی و ریشه کن کردن این مشکل پی گیری می کنیم،ما از این اتفاق متاثر هستیم و قول می دهیم با تمام توان موضوع را پی گیری نماییم.

وی ادامه داد: از طرف دیگر اسکان مردم در این منطقه حادثه خیز از ابتدا اشتباه و غیر اصولی بوده است و در این باره قبلا به آنها هشدار داده شده بود وقتی افرادی در منطقه ای که چارچوب ندارد و محلی برای زندگی نیست سکونت شود قطعا مشکل پیش می آید.

 استاندار خوزستان تصریح کرد: اگر چنین سکونت های در حاشیه شهر مبنا شود و از آن جلوگیری نشود با چنین مشکلاتی مواجه می شویم.

شریعتی خاطرنشان کرد:در شرایط فعلی باید فوری برای جابه جایی خانوارهای تحت خطر اقدام شود ابتدا 84 خانوار در معرض خطر جدی و سپس 800 خانوار دیگر نیز جابه جا شوند.

وی افزود: برای جابه جایی خانوارهای تحت خطر می توان از ظرفیت شهرهای جدید شیرین شهر و رامین استفاده کرد.

استاندارخوزستان با تاکید مجدد بر انجام اقدام عاجل جهت رفع این مشکل گفت: ادامه این روند به صلاح نیست زیرا ساکنان منطقه منبع آب در خطر هستند.

شریعتی عنوان کرد: ظرف دو ساعت آینده جلسه ای باحضور معاونت عمرانی، مدیریت بحران،شهرداری،سازمان بودجه و برنامه ریزی،فرمانداری اهواز،مسکن و شهرسازی،بنیاد مسکن،شورای شهر اهواز و شرکت عمران برگزار شود.

وی یادآورشد: ما درحد توان کمک خواهیم کرد تا به مردم منطقه آسیب وارد نشود به شرطی که همکاری لازم را با ما داشته باشند.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =