در ۱۲ آذر، افشای پشت پرده جدید حاتم بخشی در دوره احمدی‌نژاد و اهدای سکه‌های طلا پربازدیدترین خبر روز بود.

در مهمترین تیتر اخبار سیاسی امروز، سخنرانی روحانی در سیستان و بلوچستان است که گفت: دولت از مردم جدا نیست؛ حاشیه‌نشینی غم بزرگی است.

افشاگری یک نماینده هم بسیار پربازدید بود. جعفرزاده گفت: در دولت احمدی‌نژاد ۷۹.۰۰۰ سکه توزیع شد. در این سرویس انتقادات صریح مجید انصاری هم بازدید زیادی داشت. او گفت: شورای عالی امنیت ملی گاهی پایش را از گلیم‌اش درازتر می‌کند! یک نماینده مجلس هم گفت: نامه احمدی‌نژاد به رهبر انقلاب، دعوت به رفتار تند خیابانی نیست؟ که گفته او هم پربازدید بود.

در پیشانی اخبار پربازدید امروز اقتصادی، صعود قیمت طلا و سکه در بازار دیده می‌شود. پس از آن اعلام شد قیمت بیت کوین به ۵۲ میلیون تومان رسید. در این سرویس گزارشی با عنوان پشت پرده تقلب در طلافروشی‌ها هم پربازدید شد.

در پربازدیدترین گزارش سرویس فرهنگی این پرسش عنوان شد آیا فیگو برای شرکت در برنامه نود، ۵۰۰ میلیون تومان گرفت؟ در این سرویس انتقاد از حضور بی‌دلیل مجریان صداوسیما در مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی با پول بیت‌المال هم پربازدید بود. همچنین یادداشت اعتراضی نیکی کریمی خطاب به صداوسیما هم بازدید زیادی در پی داشت.

در پربازدیدترین خبر اجتماعی هم عنوان شد دهقان فداکار درگذشت. پس از آن، موضع‌گیری قاضی‌القضات کشور به سخنان اخیر احمدی‌نژاد پربازدید بود. آملی‌لاریجانی انتقاد کرد: ادعای مردمی‌بودن و از پشت به نظام خنجر زدن! همچنین در این سرویس برای مردم مهم بود بدانند ریشه عصبانیت و خشم ما ایرانی‌ها از چیست؛ تربیت کودکی یا شرایط اجتماعی؟

بحران در وضعیت سیاسی یمن، پربازدیدترین خبر سرویس بین‌الملل بود. صالح کودتا کرد، منصور هادی فراخوان داد، انصارالله تهدید کرد. یک مقام یمنی هم اعلام کرد موشک شلیک شده به راکتور هسته‌ای ابوظبی صد در صد به هدف اصابت کرده است که این خبر هم پربازدید بود. از سوی دیگر جدال ظریف و عادل الجبیر تکذیب شد.

جدیدترین شیرین‌کاری سلطان تتلو! هم پربازدیدترین طنز سرویس کمیک ما بود.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 733613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =