استعدادیابی هاکی در خرمدره دنبال می شود

دبیر هیأت هاکی شهرستان خرمدره گفت: طی مکاتبات انجام گرفته با آموزش و پرورش شهرستان خرمدره و همکاری سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان استعدادیابی مدارس را در برنامه داریم.

به گزارش خبرآنلاین؛ محمد یاسری در برنامه سیمای ورزش شبکه اشراق زنجان در توضیح چگونگی شروع به کار هیأت هاکی شهرستان خرمدره گفت: با تلاش های عمادی فرد، رئیس هیأت هاکی استان زنجان و اعضای هیأت به ویژه خانم پروین نوروزی، مشاور رئیس در امور شهرستان ها به کار کرد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه رئیس هیأت هاکی استان در نظر دارند هاکی را در شهرستان ها ترویج و گسترش دهند؛ لذا طی نامه ای که به اداره ورزش و جوانان شهرستان خرمدره ارسال نمودند مورد استقبال قرار گرفت.

یاسری با تأکید بر پتانسیل و استعدادهای ورزشی فراوان در این شهرستان خاطر نشان کرد: هاکی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در همین مدت کوتاه بدون انجام تبلیغات خاصی بیش از سی نفر جذب شدند و خانواده ها نیز مورد استقبال و حمایت خود قرار دادند.
یاسری به نبود سالن اختصاصی هاکی و انجام تمرینات در سالن چند منظوره استیجاری اشاره کردکه به مساعدت اداره ورزش شهرستان به نیم بها تقلیل یافته است.
یاسری با بیان این مطلب که با توجه به لوازمی که از جانب هیأت هاکی استان زنجان از جمله 16 چوب هاکی و 13 توپ و پت دروازه بانی تجهیز شده، حمایت مسئولان از هاکی را خواستار شد.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =