ایسنا نوشت: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بار دیگر رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه را مورد هجمه شدید قرار داده و بر لزوم بازنگری در روابط اسرائیل با ترکیه تاکید کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ اسرائیل در گفتگو با شبکه روسیا الیوم خواستار تجدید نظر این رژیم در روابط با ترکیه شد.

لیبرمن افزود که اردوغان طی ماه‌های اخیر از هر بهانه‌ای برای حمله به اسرائیل استفاده کرده و بارها به رژیم صهیونیستی هشدار داده است.

وی تصریح کرد: به نظر من باید در روابطمان با ترکیه به ویژه روابط اقتصادی تجدید نظر کنیم.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن اشاره به مخالفت اردوغان با انتقال گاز اروپا به فلسطین اشغالی از طریق لوله کشی از خاک ترکیه، تاکید کرد: اینکه تعیین تکلیف گاز ما به دست اردوغان باشد، اشتباهی بزرگ و استراتژیک است.

آویگدور لیبرمن تصریح کرد که هیچکدام از حرف‌های اردوغان را باور ندارد و عذرخواهی رژیم صهیونیستی از ترکیه به خاطر حادثه حمله به کشتی مرمره هم یک "اشتباه" بود.

در پی شناسایی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی دونالد ترامپ که تظاهرات‌ها و درگیری‌های شدیدی را در پی داشته و تاکنون ۱۰ تن در این درگیری‌ها شهید و هزاران تن دیگر زخمی شده‌اند، اردوغان ضمن اعلام همبستگی با قدس، رژیم صهیونیستی را به شدت بخاطر تعامل وحشیانه با فلسطینیان مورد حمله قرار داده و این رژیم را در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در استانبول تروریست خواند و رفتار وحشیانه نظامیان اسرائیلی به ویژه با کودکان فلسطینی را به شدت مورد حمله و انتقاد قرار داد.
52312

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 738077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =