تسنیم نوشت: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: برای امسال واگذاری ۳۰ پروژه به بخش خصوصی در برنامه استان اردبیل قرار دارد و امیدواریم با همکاری دستگاههای اجرایی این پروژه‌ها به بخش خصوصی واگذار شود.

داود شایقی در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان اردبیل اظهار داشت: برای سال 96 براساس ابلاغ معاونت اول رئیس جمهوری 98 پروژه اقتصاد مقاومتی در دستور کار استان اردبیل قرار دارد که 25 دستگاه اجرایی مرتبط با اجرای این پروژه‌های اقتصاد مقاومتی هستند.

وی گفت: تا به امروز ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان اردبیل 77 مصوبه را در راستای تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی داشته است و در جلسات بعدی این ستاد باتوجه به نزدیک شدن به ایام پایان سال دستگاههای اجرایی استان اردبیل باید گزارش عملکرد خود را در سال جاری در حوزه اقتصاد مقاومتی ارائه کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل افزود: واگذاری بخشی از پروژه‌های دولتی به بخش خصوصی در راستای تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی انجام می‌شود که در سال گذشته واگذاری 91 پروژه دولتی به بخش خصوصی در برنامه استان بود که توانستیم تا پایان سال 51 پروژه را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

شایقی تصریح کرد: امسال نیز سهم استان اردبیل در واگذاری پروژه‌های اقتصادی دولتی به بخش خصوصی در حدود 30 پروژه است که از تمامی دستگاههای اجرایی استان انتظار داریم که این برنامه را تا پایان سال عملیاتی کنند.

وی بیان کرد: باید بتوانیم تا پایان 96 تعهد اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های اقتصاد مقاومتی را عملیاتی و جمع‌بندی کنیم و با مجموعه اقداماتی که صورت گرفته برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در استان اردبیل در حال اجرا می‌باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: قطعا دستگاههای اجرایی استان اردبیل باید تلاش کنند که در مدت باقیمانده تا پایان سال ضعفهای خود را در راستای عملیاتی کردن پروژه‌های اقتصاد مقاومتی برطرف کنند تا شاهد تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری باشیم.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 744987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =