ضرر هنگفت قطع رابطه با کوین اسپیسی برای نتفلیکس

قطع همکاری با کوین اسپیسی برای شبکه نتفلیکس ۳۹ میلیون دلار ضرر به همراه داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گزارش مالی شبکه نتفلیکس در یک چهارم پایانی سال ۲۰۱۷ منتشر شد. این گزارش مشخص می‌کند که قطع همکاری با کوین اسپیسی و متعاقب آن نیمه‌کاره ماندن برخی از پروژه‌های مهم این کمپانی ضرر هنگفت ۳۹ میلیون دلاری به شرکت تحمیل کرده است.

شبکه نتفلیکس در ماه نوامبر و پس از افشاگری‌های جنجالی علیه اسپیسی اعلام کرد که دیگر با این بازیگر همکاری نخواهد کرد. این تصمیم با تعلیق تولید سریال «خانه پوشالی» همراه شد که نقش اصلی آن را اسپیسی بازی می‌کرد. پس از آن نتفلیکس اعلام کرد که فصل ششم سریال «خانه پوشالی» را با محوریت شخصیت رابین رایت می‌سازد و به دست مخاطبین سریال می‌رساند.

دیگر پروژه‌ای که با این تصمیم لطمه خورد فیلمی درباره زندگی گور ویدال نویسنده سرشناس آمریکا بود. اسپیسی بنا بود که در این سریال نقش اصلی را بازی کند. این پروژه با تهیه‌کنندگی کوین اسپیسی در مرحله پست‌پروداکش متوقف شد.

در سیل رسوایی‌های پی‌ در پی ستارگان هالیوود نتفلیکس مجبور شد تا به همکاری با لوییس سی‌.کی کمدین سرشناس نیز خاتمه دهد. در ادامه دنی مترسون نیز در لیست سیاه نتفلیکس قرار گرفت. این دو چهره سرشناس نیز با اتهامات آزار و تجاوز جنسی روبه‌رو شدند. البته قطع همکاری با این دو تن چندان ضرر هنگفتی برای نتفلیکس همراه نداشت.

منبع: هالیوودریپورتر / ۲۲ ژانویه

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =