مرام فردوسی‌پور از زبان یک منتقد سینما / به خاطر ما و مجله‌ی فیلم دربه‌در اداره و کلانتری شد

عباس یاری، دبیر تحریریه مجله «فیلم» از عادل قردوسی‌پور و کمک‌هایش به او و هوشنگ گلمکانی نوشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین عباس یاری دبیر تحریریه مجله فیلم با انتشار پستی از عادل فردوسی‌پور،حضورش در خندوانه و شخصیت این مجری محبوب تلویزیونی نوشت. البته پست قبلی یاری هم به فردوسی‌پور اختصاص داشت و از زمانی نوشته بود که عادل به عنوان یکی از مشترکان مجله فیلم برنده‌ی جایزه این مجله شده بود.

او این بار هم ابتدای پستش به حضور فردوسی‌پور در خندوانه اشاره کرده است و از ترکیب عادل، رامبد جوان و جناب‌خان به عنوان یکی از جذاب‌ترین‌ ترکیب‌هی تلویزیونی نام برده و گفته: « عادل فردوسی‌پور، به‌عنوان مهمان خندوانه، حضوری گرم و خاطره‌انگیز داشت. او در این برنامه حرف‌های جالبی زد و نکته‌هایی شنیدنی از کار و زندگی خصوصی و حرفه‌ای‌اش به زبان آورد. جذابیت برنامه دیشب خندوانه حضور سه شخصیت با کودک درون بازیگوش و فعال بود: رامبد جوان، عادل فردوسی پور و جناب خان! چه شود! طبیعی است که برنامه‌ای‌ با این ترکیب، به یکی از جذاب‌ترین‌های تلویزیونی تبدیل می‌شود.»

یاری در قسمت دیگری از مطلبی که منتشر کرده درباره‌ی شخصیت عادل فردوسی‌پور و این‌که چطور در دوندگی‌های اداری به کمک او و هوشنگ گلمکانی آمده است، نوشته است:«عادل جدا از یک مجری تلویزیونی موفق و کاربلد، چهره‌ای صمیمی، سالم و همراه است. او در مناسبت‌های عاطفی پای ثابت است بخصوص در مواردی که احساس کند حضورش حلال مشکلی است. در هر سه باری که کیف دستی همکارم هوشنگ را از توی ماشین‌اش زدند، وقتی متوجه شد که رفیق ما با دزدیده شدن کیف‌ش تبدیل به آدم بی‌هویتی شده بدون شناسنامه و پاسپورت و گواهینامه! داوطلبانه همراه او راهی این اداره و اون اداره شد و برای حل مشکل آستین بالا زد. می‌گفت: شما وقت‌تان را صرف بهتر‌شدن مجله‌تان کنید.دوندگی توی اداره‌های مختلف، وقت و انرژی‌تان را تلف می‌کند. صداقت و حس انسان‌دوستی آدم‌ها ربطی به شهرت و ثروت‌ ندارد.»

عادل فردوسی‌پور که به تازگی ترجمه‌ی کتاب جدیدش را با عنوان «هنر شفاف اندیشیدن» به اتمام رسانده، روز یکشنبه مهمان برنامه «خندوانه» بود و یکی از پر بیننده‌ترین قسمت‌های این برنامه را در کنار رامبد جوان و جناب‌خان رقم زد. جشن امضای کتاب فردوسی‌پور فردا 22 مهر با حضور خودش در ساختمان اداری نشر چشمه برگزار می‌شود.

57245

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 467601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =