فرماندار چالدران از تلاش ۱۰ اکیب راهداری برای بازگشایی راه ارتباطی ۴۰روستای این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، کریم حسین زاده صبح امروز با اشاره به مسدود شدن راه ارتباطی ۴۰ روستا در این شهرستان گفت: محورهای اصلی شهرستان چالدران در حال حاضر باز بوده و راهداران در تلاش هستند تا راه های ارتباطی روستاهای مسدود شده را طبق اولویت جمعیت بازگشایی کنند.

فرماندار چالدران گفت: هم اکنون با تلاش ۱۰ اکیب راهداری با ۱۹ نفر نیروی انسانی و ماشین آلات برف روبی تمامی محورهای اصلی بازگشائی و نمک پاشی شده و رفت و آمد در آن ها با کندی و با زنجیر چرخ جریان دارد.

حسین زاده در جریان بازدید از محورهای ارتباطی گفت: بارش برف که از صبح شروع شده شهرستان چالدران را کاملا سفیدپوش کرده به طوری که میزان بارش در سطح شهر به بیش از ۱۵ سانتیمتر و در ارتفاعات نیز افزون بر ۴۵ سانتیمتر رسیده است.

وی افزود: با توجه به بارش برف و لغزنده بودن سطح جاده های اصلی و مسدود شدن برخی از راه های روستائی، به تمامی رانندگانی که قصد سفر به شهرستان چالدران دارند، توصیه می شود در صورت نداشتن کار ضروری از سفر به این شهرستان خودداری کنند و در صورت سفر مجهز به وسایل گرما زا و زنجیر چرخ باشند.

فرماندار چالدران همچنین با تشکر از فعالیت شبانه روزی عوامل شهرداری در برفروبی معابر و خیابانهای شهر افزود: با وجود بارش برف، کارگران و ماشین الات برف روبی شهرداری در سطح شهر در حال فعالیت هستند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =