ادامه حمله گرگ ها به شهروندان رودباری/ زخمی شدن ۶ نفر طی دو روز

رییس شبکه بهداشت و درمان رودبار امروز گفت : امروز در حمله یک قلاده گرگ ، مردی ۴۰ ساله و زنی ۴۶ ساله در منطقه جمال آباد لوشان شهرستان رودبار از ناحیه دست و پا زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما رییس شبکه بهداشت و درمان رودبار امروز گفت : امروز در حمله یک قلاده گرگ ، مردی ۴۰ ساله و زنی ۴۶ ساله در منطقه جمال آباد لوشان شهرستان رودبار از ناحیه دست و پا زخمی شدند. کاظم ارجمندی افزود : این ۲ نفر در بیمارستان ولیعصر رودبار بستری هستند. دیشب و دیروز هم ۴ نفر در شهرستان رودبار بر اثر جراحات ناشی از حمله گرگ، زخمی و روانه بیمارستان این شهر شدند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست رودبار نیز گفت : ماموران کلانتری لوشان گرگی را که امروز ۲ شهروند لوشانی را زخمی کرده بود با شلیک گلوله کشتند. علی امیری با بیان اینکه تحقیقات اولیه نشان می دهد که در ۲۴ ساعت گذشته فقط یک گرگ ۶ نفر را در رودبار زخمی کرده است افزود : تحقیقات بیشتر در این خصوص ادامه دارد. وی گفت : مامواران حفاظت محیط زیست با اسلحه مجهز به فشنگ های بیهوش کننده در رودبار مستقر هستند تا از حملات احتمالی گرگ ها جلوگیری کنند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست رودبار با اشاره به شایع شدن خبر رهاسازی چند قلاده گرگ در این شهرستان توسط ادارات کل حفاظت محیط زیست گیلان و یا قزوین تصریح کرد : این خبر کذب است و گرگ ها پیش از این در حیات وحش رودبار زیست می کردند. هومن مهدویان رییس شبکه دامپزشکی رودبار هم گفت : از گرگ کشته شده نمونه بردای شده و برای انجام آزمایش های تخصصی مربوط به بیماری هاری به تهران ارسال شد. 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 484167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =