ایسنا نوشت: نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با «آیت الله عیسی قاسم» به صورت تلفنی گفت‌وگو کرد.

آیت الله شاهرودی در این گفت و گو با اشاره به این‌که به جایگاه بزرگ اسلامی و ملی آیت الله عیسی قاسم افتخار می‌کند، اظهار داشت: آیت‌الله قاسم نمادی برای مذهب تشیع، اسلام و امت اسلامی است و این مرد برجسته، نقش بزرگی را ایفا می‌کند.

وی با محکومیت تعدی به آیت الله عیسی قاسم، اعلام آمادگی کرد که هر کاری را که برای دفاع از آیت الله عیسی قاسم و رفع مظلومیت از وی لازم است، انجام دهد.

آیت الله عیسی قاسم نیز  این توجه از  آیت الله شاهرودی را گرامی داشت و از او درخواست کرد که دعا کند که خداوند بین او و طاعتش، جدایی نیندازد و هر رنجی را که می برد، خداوند در راه خودش قرار بدهد.

وی تاکید کرد که برای مسلمانان چیزی جز خیر نمی‌خواهد و در خصوص حفظ امنیت بحرین و جهان اسلام و وحدت مسلمین حساس است.

آیت‌الله شاهرودی نیز در  بخش پایانی این گفت‌وگو خاطرنشان کرد: من به رهبری حکیمانه آیت الله عیسی قاسم بر ملت مومن بحرین افتخار می‌کنم و عقلانیت شیوه‌ای مناسب برای تدبیر امور در راستای مصلحت کشور و ملت است.

رژیم بحرین چند روز پیش در ادامه رفتارهای عجیب و غیر انسانی خود، تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم را لغو کرد. اقدامی که اعتراض قشرهای مختلف مردم بحرین، مراجع عظام تقلید و مقامات کشورهای مختلف را به دنبال داشت.

این اقدام خصمانه رژیم بحرین علیه شهروند دانشمند این کشور، چند روز پس از توقیف "جمعیت اسلامی الوفاق" و بستن دفاتر آن صورت می گیرد. آل خلیفه احزاب "التوعیة" و "الرسالة" را هم منحل اعلام کرده است.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 550187

برچسب‌ها