نامه‌نیوز نوشت: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید دارد معتدلین دو جریان اصولگرا و اصلاح طلبان باید به گفتگو و مذاکره با هم بپردازند.

علي مطهري نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي درباره ایده مطرح شده از سوی برخی چهره های سیاسی مبنی بر ضرورت گفتگوی بین اصولگرايان و اصلاح طلبان،گفت: گفت و گو هميشه خوب و مفيد است، من همواره بر اين موضوع تاكيد كرده ام كه معتدل هاي هر دو گروه مي توانند با هم همكاري و تعامل داشته باشند و مقدمه اين كار هم گفت و گو است.

مطهري در پاسخ به اين سوْال كه آيا اصولگرايان تحمل اين را دارند كه حتي بر سر مسائل اختلافي با اصلاح طلبان سر يك ميز بنشينند و مذاكره كنند گفت: همه اين مسائل اختلافي نيز قابل بحث است ،البته تندروهاي اصولگرا نگاه بدي به اصلاح طلبان دارند و اصلاح طلبان را ضد انقلاب و ولايت فَقيه مي دانندو آنهايي كه چنين ديدي دارند طبيعي است كه نمي توانند گفت و گو كنند ولي ما بين اصولگراها افراد فهميده و عاقل زياد داريم .

وي در مورد اينكه آیا مصداق این اصولگرایان اعتدالی و معقول می توانند چهره هایی چون لاريجاني و ناطق نوري باشند، گفت: اين افراد جزو معتدلین در جريان اصولگرا هستند و مي توانند در اين زمينه نقش افرين باشند .

نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي در مورد اينكه در جريان اصلاحات چه كساني مي توانند پيش قدم شوند گفت: در جريان اصلاحات نيز اقاي عارف مي توانند تاثير گذار باشد، آقاي خاتمي نيز مي تواند اين نقش را به عهده بگيرد البته اگر به وي اجازه گفت و گو بدهند.

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
    1 0
    جمع کنید بابا این مسخره بازیها را...
  • بی نام A1 ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
    2 0
    ماتا کنون برای گفتگو از کسی اجازه نگرفته ایم و از حالا به بعد هم نخواهیم گرفت. خیلی دلشان بخواهد که ما اصلاح طلبان وقت گفتگو به آنها بدهیم. البته بعضی اصولگرایان را دربست قبول دارم و منظورم اونها نیست.