برانکو: یک لحظه هم بادران را دست‌کم نگرفتیم/ نگران بودم غافلگیر شویم

سرمربی تیم پرسپولیس در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل بادران حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم پرسپولیس پس از برتری 2-1 تیمش مقابل بادران و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در کنفرانس خبری پس از بازی حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

برانکو در ابتدا گفت:« ما انتظار یک بازی سخت را داشتیم و همین‌طور هم شد، یک بازی محکم و سخت. تا زمانی که نتیجه مساوی بود، انگیزه آنها بالاتر بود و اراده بالایی برای بردن داشتند. البته اگر گل سوم را آفساید نمی‌گرفتند، کارمان راحت‌تر می‌شد و با استرس کمتری بازی می‌کردیم. من به بازیکنانم گفته بودم، هر طور شده از شما برد می‌خواهم. »

برانکو در مورد امکان فعالیت پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم فصل گفت:« آقای گرشاسبی در این پروسه‌ای که بوده، صحبت‌های خوب و موفقی در ترکیه با مسئولان باشگاه ریزه‌اسپور داشته است، اما همه چیز دست فیفاست. »

سرمربی سرخ پوشان در خصوص بحث تمدید قراردادش گفت:«این چند وقت آقای گرشاسبی نبود و صحبت‌ها را برای تمدید قرارداد ادامه خواهیم داد. بحث تسویه حساب نبود و بحث شرایط فعلی تیم بوده است. »

برانکو در خصوص بازی سخت تیمش مقابل بادران گفت:« بازی پرهیجانی را انجام دادیم و انتظار این حریف جنگنده، محکم و با انگیزه را داشتیم که قصد غافلگیری ما را داشت. بازیکنان ما جایگاه‌شان تثبیت کردند و کیفیت‌شان هم مناسب بود. می‌دانید که ما برنامه فشرده‌ای داریم و تنها چیزی که قبل از بازی به بازیکنانم گفتم، این بود که از شما برد می‌خواهم. بابت همین به آنها تبریک می‌گویم، چون به دور بعدی رفتیم و چهار روز بعد با صنعت نفت بازی داریم. در جام حذفی فقط مهم صعود است، چون مسابقات لیگ ادامه دارد و جای جبران وجود دارد، اما در جام حذفی این‌طور نیست. »

سرمربی پرسپولیس ادامه داد:« ما سعی کرده ایم همیشه اهدافمان را پیگیری کنیم. هم در لیگ قهرمانان و هم در جام حذفی و لیگ برنامه‌مان را اجرا کردیم. در لیگ قهرمانان به نیمه نهایی رسیدیم، در لیگ، قهرمان نیم‌فصل شدیم و اکنون هم به مرحله بعدی رفته‌ایم. بازی بعدی‌مان مقابل صنعت نفت هم سخت است و حتی مقابل بادران هم نگران بودیم که اتفاقی رخ بدهد که غافلگیر شویم. ما اهداف مشخصی داریم و کارمان سخت است، اما بازیکنان گسترده‌ای داریم و دلایل زیادی برای امیدواری داریم. »

 

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =