قدردانی انجمن روزنامه‌نگاران دفاع مقدس از عملکرد حسین انتظامی در معاونت مطبوعاتی

انجمن روزنامه‌نگاران دفاع مقدس با صدور بیانیه‌ای از اهتمام دکتر حسین انتظامی برای پشتیبانی از اصحاب قلم در عرصه پایداری در دوره تصدی معاونت مطبوعاتی قدرشناسی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در بخشی از بیانیه‌ای که انجمن روزنامه‌نگاران دفاع مقدس به پاس فعالیت‌های حسین انتظامی در معانت مطبوعاتی صادر کرده چنین آمده است:

 خدمات گران و ثمربخش ایشان در دوره‌ تصدی منصب معاونت مطبوعاتی وزیر، منجر به آرامش نهاد اطلاع رسانی و ترقی پایگاه فکری مطبوعات شد.

از جانب دیگر از انصاف به دور است که عزم درست انتظامی در جلب مشارکت گروه‌های مردم نهاد در تصمیم‌سازی‌ها و اجرای کارهای موظف را از چشم خرد و سنجه دور بداریم. اقبال به حضور خلاق این نهادها و انجمن‌ها در اداره‌ فرهنگ و قبول مداخله‌ آنان در مدیریت سازمان اطلاع‌رسان، خود  در فکر و ایده‌‌ای می‌گنجد که تحولات عصر را می‌شناسد. معارفه‌ اندیشه‌ او در حریم جنگ و دفاع، پشتیبانی از اصحاب قلم در ادبیات پایداری و پایوری در عرصه رسانه، منظر دلگشای همدلی و هم قدمی را در دوره‌ مسئولیت انتظامی به تماشا گذاشت.

ضمن تهنیت به آقای دکتر سلطانی فر و با آرزوی نیل به نعمت توفیق برای ایشان، از حضرت احد واحد برای آقای دکتر انتظامی تمنای صحت و رسیدن به غایات و مقصد‌های بزرگ  را داریم.»

58244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 739779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =