کواکبیان در تذکری از رئیس‌جمهور درخواست کرد که برای معرفی وزرای کابینه «اصولگرایی که هویتش مشخص است برای ما در مجلس بهتر از کسانی است که دو زیست و چند زیست هستند»، نکته‌ای که موجب شد تا نماینده جبهه‌پایداری خطاب به کواکبیان بگوید: ایشان اثبات کرد که اصولگراست!

به گزارش خبرآنلاين،‌ مصطفي كواكبيان نماينده اصلاح طلب مجلس تذكر خود را در جلسه علني امروز -چهارشنبه 28 تير- به موضوع كابينه دولت دوازدهم اختصاص داد.

او گفت: در آستانه تعيين كابينه جديد هستيم؛ برخي مدعي هستند كه برخي از اصلاح طلبان سهم خواهي مي كنند. اما بايد بگويم كه ما كابينه متخصص تر، مدبرتر و ... مي‌خواهيم.

«البته از زنان و جوانان استفاده شود»، كواكبيان با تأكيد بر اين نكته ادامه داد: اما واقعا ما-اصلاح طلبان- سهم خواهي نداشتيم. اما از دولت مي خواهيم از كساني كه زنبيلشان را چند جا مي گذارند، استفاده نكند.‌ اصولگرايي كه هويتش مشخص است براي ما بهتر از كساني است كه  دو زيست و چند زيست هستند!

كواكبيان كه با حرارت خاصي تذكرش را بيان مي‌كرد، در ادامه نصيحتش به رئيس جمهورگفت: از مجاهدان روز شنبه {فرداي روز راي گيري که نتايج اعلام شده است} هم استفاده نشود. برخي واقعا با تمام وجود با اين دولت نيستند اما اين روزها اينگونه نشان مي دهند كه با دولت هستند.‌ رئيس جمهور توجه كند كه ما از دولت حمايت كرديم و خواهيم كرد اما به اين معنا نيست كه به هر وزيري راي خواهيم داد.

پس از كواكبيان نوبت به جبار كوچكي‌نژاد نماينده جبهه پايداري در مجلس رسيد. او در واكنش به تذكر كواكبيان با لحن خاصي،‌ گفت: از آقاي كواكبيان تشكر مي كنم كه اثبات كرد ايشان هم اصولگرا است،‌ ما در مجلس هشتم هم از نظرات ايشان استفاده مي كرديم.

اين گفته كوچكي نژاد موجب اعتراض و بلند شدن فرياد كواكبيان شد.

27217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 688433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =